GRPS OG MMS i udlandet ?
Fra : Peter Larsen

Dato : 02-07-03 13:40

Kan ikke finde nogle priser nogen steder på hvad det koster at bruge GPRS
eller MMS i udlandet. Er det også gratis i perioden.
Kan vi ikke få lidt info om det Frank :)

Mvh

Peter

Fra : Tom

Dato : 02-07-03 14:02

> Kan ikke finde nogle priser nogen steder på hvad det koster at bruge GPRS
> eller MMS i udlandet. Er det også gratis i perioden.
> Kan vi ikke få lidt info om det Frank :)

hehe det virker ikke, jeg prøvede fra tyskland i går.
Du kan kun sende inden for TDC eget net så vidt jeg har fået det fortalt.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Rainer Schoebe

Dato : 03-07-03 08:59

Tom wrote:

> hehe det virker ikke, jeg prøvede fra tyskland i går.

Hvad angår MMS kan det være at du har ret, men GPRS skulle virke også i
udlandet.

Ifølge TDC's hjemmesiden skal du vælge det tyske Vodafone-D2 net.

Fra : Rainer Schoebe

Dato : 03-07-03 09:02

Nej, det er det ikke. GPRS-priserne kan findes på http://www.tdcmobil.dk.

Fra : Peter Larsen

Dato : 03-07-03 22:40

Er det bare teledanmarks standart takster ?
Kan nemlig ikke finde nogle specielle priser til udlandet.

Mvh
Peter

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 04-07-03 10:08

Hej Peter!

Peter Larsen wrote:
> Er det bare teledanmarks standart takster ?

Det ved jeg ikke præcist, men jeg går ud fra det.

> Kan nemlig ikke finde nogle specielle priser til udlandet.

Jeg går til udlandssektionen og vælger det land der interesserer mig. Derefter
udvælger jeg det/de net der har GPRS-roaming og får priserne.

I Tyskland er det Vodafone D2 og 1 MB koster kr. 106,73.

--
Rainer Schöbe (Germany)
using o2 (Germany) GPRS

Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 04-07-03 21:56

"Rainer Schöbe" <rainer.nyhedsgruppe.schoebe@gmx.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> udvælger jeg det/de net der har GPRS-roaming og får priserne.
>
> I Tyskland er det Vodafone D2 og 1 MB koster kr. 106,73.

I England er prisen så vidt jeg kan gennemskue så 0,00 pr MB?
Er dette korrekt? Eller kan jeg bare ikke læse deres skema?

Mikkel Andreasen