software til at opgradere nokia telefoner
Fra : Brian Tingholm

Dato : 02-07-03 13:09

jeg har købt kablerne til at opgradere nokia telefoner, men jeg har ikke
noget software, hverken til at overføre eller det der skal lægges ind !!

hvor finder man ovennævnte software ?

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com

Fra : Michael Holm

Dato : 02-07-03 15:07

prøv med emule, edonkey eller lign. Søg efter Nokia og Royal.

--M