Andet multimedie
bentjuul 3670
Rigtige flotte labels
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-07-03 06:48

Jeg søger nogle rigtig flotte labels i størrelsen 15 x 9 cm (eller større
jeg kan selv skære dem til).
De skal helst være i fotopapir kvalitet og med plastic overflade...(gerne
højglans)

Så kan jeg vel ikke forlange mere

Jeg tænker printe på dem med en Epson 950, den kan godt printe på plastic.

Mon Avery har sådan nogle (i så fald hvad nummer har de) eller er der andre
mærker ?

Og hvor kan man købe dem ? (I Københavnstrup & Omegn)

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Morten Wulff

Dato : 02-07-03 07:05

On Wed, 2 Jul 2003 07:48:13 +0200, Michael Lund Sřrensen
<hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote:

> [...]
> højglans)
> Mon Avery har sådan nogle (i så fald hvad nummer har de) eller er der

Avery har noget der ligner:

L7769-40 Glossy etiketter 99,1 mm x 139 mm

http://www.avery.dk/dk1/products/identification-colour-laser-labels.html

> Og hvor kan man købe dem ? (I Københavnstrup & Omegn)

Din lokale papirhandler burde kunne skaffe dem hjem. Alternativt kan du
prøve Lyreco e.l.

mvh,

Morten Wulff

--
Self Injury Information and Support: www.psyke.org

"Let's say the docs present a simplified view of reality..." Larry Wall

Fra : hcma

Dato : 02-07-03 12:58

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en
meddelelse news:3f027222$0$97183$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
andre
> mærker ?
>
> Og hvor kan man købe dem ? (I Københavnstrup & Omegn)

Prøv Avery: http://www.avery.dk/dk1/home/home.html
De har alskens formater og kvaliteter. Enhver Kontor og Papirhandel har et
stort sortimenet.
m v h
HC

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-07-03 15:30

hcma skrev :
> [...]
>>
> Prøv Avery: http://www.avery.dk/dk1/home/home.html
> De har alskens formater og kvaliteter. Enhver Kontor og Papirhandel har et

Det sidste er ikke helt rigtigt, fx var jeg i går i 2 Bog & Idé og de havde
kun Relief, som jeg anser som noget billigt skidt!
Men tak til dig og Morten.
Jeg finder et sted og køber Mortens forslag.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Tomasz

Dato : 02-07-03 23:08

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en
meddelelse news:3f02ec65$0$24627$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> kun Relief, som jeg anser som noget billigt skidt!
> Men tak til dig og Morten.
> Jeg finder et sted og køber Mortens forslag.

Hej
Du kan prøve Tegnecenter (De bor i Kbh)
http://www.tegnecenter.dk
De har næsten det hele

MVH
Tomasz

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-07-03 19:11

> Hej
> Du kan prøve Tegnecenter (De bor i Kbh)
> http://www.tegnecenter.dk
> De har næsten det hele

St Kongensgade nær Kgs Nytov - meget cenralt.
1000 tak.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Britta

Dato : 02-07-03 23:16

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote in
message news:3f02ec65$0$24627$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Prøv hos http://www.tuteinogkoch.dk/sw917.asp. Jeg har købt avery
labels hos dem - også specialbestilte. De bor i Farvergade 8 I Kbh.

Venligst,
Britta

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-07-03 19:10

> Prøv hos http://www.tuteinogkoch.dk/sw917.asp. Jeg har købt avery
> labels hos dem - også specialbestilte. De bor i Farvergade 8 I Kbh.

Lige bag Rådhuset og Tivoli - det kan næsten ikke blive mere centralt!
1000 tak.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-07-03 14:59

Nu har jeg så været hos Tegnecenter, Tutein & Koch, Vesterbro
kontorforsyning og en hel del parpirhandlere ved Nørreport Kbh.

Og ingen havde lablerne! De ville gerne skaffe dem hjem og prisen ville
blive 350 (Vesterbro) til 375 (Tut) for en pakke.
Lidt heftigt.
Jeg har i stedet købt nogle Zweckform 3483 som jeg kunne købe i løssalg hos
Vesterbro Kontorforsyning til 3,50 kr arket. De er meget hvide og glatte i
overfladen, men Glossy er de ikke.

Nogen der ved hvordan man får/køber en prøvepakke fra Avery? Der skulle være
Glossy labels der i, og så kan jeg da i det mindste se hvordan de kommer til
at se ud inden jeg køber pakken.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd