Leje af bolig i Sydspanien
Fra : Otto Dan Stiedl

Dato : 01-07-03 21:39

Vi ville gerne leje en bolig i Andalusien næste forår, er der nogen
udlejningsfirmaer som kan anbefales?

Mvh. Otto

Fra : Bakke

Dato : 02-07-03 08:39

> Vi ville gerne leje en bolig i Andalusien næste forår, er der nogen
> udlejningsfirmaer som kan anbefales?

Prøv denne:
http://www.donlorenzo.com/

Den har vi brugt med stort held !

Mvh

Bo K

Fra : bjarne

Dato : 03-07-03 17:44

kig på www.kronerejser.dk , eller også er det www.krone.dk jeg bliver lige i
tvivl, men søg ellers bare i din søgemaskine efter Kronerejser, de har
masser af muligheder. Her poster danskere deres huse til udlejning, held og
lykke....jeg går i samme tanker og leder med lys og lygte, men har ikke
fundet det rigtige endnu, da jeg kun er én person....(5-6mdr. vil jeg gerne
afsted).

Solhilsner fra Bjarne

Fra : Michael Orlien

Dato : 04-07-03 00:01