Batteri til Ericsson T39
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 01-07-03 13:46

Hejsa

Min trofaste Ericsson T39 har fået et problem. Når jeg trykker på tasten
"3" eller "Pil-højre" går den ofte ud - ikke hver gang, men ofte. Det kan
også ske, når den ligger i min lomme el. lign.

Batteriet er også ved at være lidt træt - holder ikke så længe, som
førhen. Og batterimåleren er upålidelig.

Så nu tænker jeg, at det forhåbentlig blot er et nyt batteri, der skal til.

Kunne det være et andet problem - og hvor finder jeg billigst et nyt
batteri?

Mange hilsner

Kasper Hyllested
hyllested@net.dialog.dk

Fra : Dennis Lange

Dato : 01-07-03 14:06

Kasper Hyllested <hyllested@net.dialog.dk> skrev:
SNIP
> hvor finder jeg billigst et nyt
> batteri?

Thansen har i hvert fald nogle batterier
http://www.thansen.dk/products.asp?c=151598329&n=391971800#xy

--
Mvh. Dennis Lange

- Billige, brugte bøger til studiet: www.pensum.dk