Optimering af php
Fra : Aagaard

Dato : 30-06-03 21:38

Efter inspiration fra http://php.weblogs.com/tuning_apache_unix har jeg
forsøgt at optimere min server, der kører Apache 1.3.27 og php 4.3.2 på en
Win 2000 Advanced Server.
Nedenstående ændringer i php.ini har givet serveren hurtigere responstider.
output_handler = ob_gzhandler
session.save_handler = mm

Er der nogen som ligger inde med gode råd - og erfaring med yderligere
optimering - eller måske link til dette?

Mvh.
Aagaard

Fra : Thomas D

Dato : 30-06-03 22:12

Aagaard wrote:
> Er der nogen som ligger inde med gode råd - og erfaring med yderligere
> optimering - eller måske link til dette?

https://www6.software.ibm.com/developerworks/education/wa-effphp/wa-effphp-3-10.html

hvis den spørger om password så brug phpusers:phpfree

> Mvh.
> Aagaard

Thomas D
Musikere tjener penge på ulovligt kopieret software.

Fra : Aagaard

Dato : 30-06-03 22:24

"Thomas D" <dinadur@hotmail.com> skrev:

> [...]
> Mvh
> Thomas D
> Musikere tjener penge på ulovligt kopieret software.

Interessant link. Tak for det ... og så skal man jo til at læse igen, men
det bad jeg jo selv om .

Mvh.
Aagaard

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 30-06-03 22:25

Thomas D wrote:
> https://www6.software.ibm.com/developerworks/education/wa-effphp/wa-effphp-3-10.html
>
> hvis den spørger om password så brug phpusers:phpfree

eller man kunne bare gå ind på :
http://www.zend.com/zend/art/mistake.php
http://www.zend.com/zend/art/mistake1.php

--
excuse of the day : high pressure system failure
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/