Blilligste sted at få sin N6610 nulstillet~
Fra : Vega

Dato : 30-06-03 16:07

Hej.

Hvor kan subject klares billigst henne, jeg har nemlig glemt min
sikkerhedskode.

Bor i Horsens.

Mvh. Vega.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 30-06-03 16:13

Vega skrev:

> Hej.
>
> Hvor kan subject klares billigst henne, jeg har nemlig glemt min
> sikkerhedskode.

Har du haft kontakt til en autoriseret nokia dealer? De udføre jo software
opgraderinger gratis i garanti perioden, og det må da være noget i samme
stil at nulstille den... så vis du er heldig gør de det gratis...
Der ligger i hvert fald helt sikker en i vejle...
--

Mvh. Peter.
____________________________________

Fra : Vega

Dato : 30-06-03 16:22

"Peter Sepstrup" <peter@_REMOVE_sepstrupnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stil at nulstille den... så vis du er heldig gør de det gratis...
> Der ligger i hvert fald helt sikker en i vejle...

Har spugt hos Sonofon. 250 kr.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 30-06-03 17:38

Vega skrev:

> Har spugt hos Sonofon. 250 kr.

Hmm... ja det var da lige til din gode side vil jeg godt give dig ret i...
--

Mvh. Peter.
____________________________________

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 30-06-03 17:40

Vega skrev:

> Har spugt hos Sonofon. 250 kr.
Har du haft kontakt til dem her? det kan være de kan klare den til en bedre
pris:
http://www.unlockhorsens.dk/
--

Mvh. Peter.
____________________________________

Fra : Vega

Dato : 30-06-03 18:10

> Har du haft kontakt til dem her? det kan være de kan klare den til en
bedre
> pris:
> http://www.unlockhorsens.dk/

Takker for linket, har fluks skrevet en mail til ham. 75 kr. for opdatering,
kan jeg se

Mvh. Vega.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-06-03 19:03

Der er også den her http://www.nokia.dk/support/phones/service.php
De skulle efter sigende kunne klare alt med Nokia telefoner og det skulle
være muligt at læse mere på dette link

MVH Linda

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 01-07-03 02:38

> Har du haft kontakt til en autoriseret nokia dealer? De udføre jo software
> opgraderinger gratis i garanti perioden,

Gratis firmwareopgradering i garantiperioden praktiseres ikke længere med
mindre man finder en
decideret fejl i firmwaren. Det har været en gulgrubbe for
serviceværkstederne der har fået hele møget godtgjort
hos Nokia som i sidste ende har måtte punge ud for det og det vil de
forståeligt nok ikke længere.

Finder man en decideret fejl i firmwaren og gør serviceværkstedet opmærksom
på denne udføres indgrebet stadigvæk gratis
i garantiperioden men altså ikke uden at man kan påvise fejlen.

Var hos Teleservice for 2-3 måneder siden og de ville ikke opdatere min
Nokia 7650 hvis den bare skulle opdateres. Da jeg så fortalte at jeg ikke
kunne få logo hos Telmore p.g.a. forældet firmware så var det straks en helt
anden sag og telefonen blev opdateret.

Fejlen med logoet var rigtig nok og det fungerer nu, samtidig med at der er
kommet andre forbedringer.

Det skal altså ikke være en brugerforskyldt fejl (glemte sikkerhedskoder
o.lign.) men en fejl fra Nokias side.

Steven

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 01-07-03 17:46

"Steven Nybo Andersen" wrote in message
> [...]
> serviceværkstederne der har fået hele møget godtgjort
> hos Nokia som i sidste ende har måtte punge ud for det og det vil de

Jeg har da for en uges tid siden været i EMTS (der nu hedder noget andet jeg
ikke kan huske).... Der opdaterede de den da bare, selvom den intet fejlede!
(6610)

Hygge...
Daniel