Rengøring ved fraflytning
Fra : Juggernaut

Dato : 30-06-03 12:03

Hejsa.
Skal andelslejligheden være rengjort ved fraflytning? Andelsformanden har
sagt at jeg skal rengøre fliser og furer i køkkenet. Ikke at det er et
problem. Nærmere ren nysgerrighed. Vedtægterne ligger hos køberen, så jeg
kan desværre ikke kigger dér.

Mvh
Moerch

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 30-06-03 12:07

"Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk> skrev:

> Skal andelslejligheden være rengjort ved fraflytning?

Formentligt. Det er det alm. ved fraflytning, at en lejlighed skal være
rengjort. Det gælder ihvertfald for alm. lejeboliger og formentligt
også for andelsboliger.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Rasmus

Dato : 30-06-03 23:42

"Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sagt at jeg skal rengøre fliser og furer i køkkenet. Ikke at det er et
> problem. Nærmere ren nysgerrighed. Vedtægterne ligger hos køberen, så jeg

Du skal aflevere AB i samme stand du modtog den i !

Hvis den var møgbeskidt = aflevere du den møgbeskidt !
Hvis den var nymalet, fliser/vinduer pudset/poleret afleverer du den på samme måde ellers
vil der blive fratrukket,
hvad det koster at sætte AB i samme stand ved indflytning !
Formanden og en anden syner AB og meddeler administrator resultatet.

Fra : Juggernaut

Dato : 01-07-03 10:05

"Rasmus" <devnull@sunsite.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvad det koster at sætte AB i samme stand ved indflytning !
> Formanden og en anden syner AB og meddeler administrator resultatet.

Det er bare sket det at der er kommet ny formand siden jeg flyttede ind og
han er lidt speciel. Han ville have at jeg skulle gøre ovnen skinnende ren.
Den er fra 60'erne og jeg påpegede dette og det gav mig medhold trods heftig
diskussion.

_Moerch