MCA25 til PC? Er kabel udelukket?
Fra : H-J M

Dato : 29-06-03 22:02

Jeg har fået anskaffet mig sådan et MCA-25 kamera til min T68i..
Men har fundet ud af at man umiddelbart kun kan bruge Bluetooth og IR (samt
E-mail og MMS) til at overføre billederne til andre (og min pc)
Ideen med kameraet var at jeg kunne tage billeder og smide dem på min pc
istedet for at købe et digicam (skal ikke bruge særlig god kvalli.. så
640x480 er fint)
Hvad koster sådan en IR eller Bluetooth enhed? Til Pc'en altså?
Er der lavet et program der kan "bryde ind" i telefonen og snuppe de
billeder der ligger derpå?

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Erik Graversen

Dato : 30-06-03 01:39

"H-J M" <zster87@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3eff5454$0$97179$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Hvad koster sådan en IR eller Bluetooth enhed? Til Pc'en altså?
> Er der lavet et program der kan "bryde ind" i telefonen og snuppe de
> billeder der ligger derpå?

Har også lige ledt efter sådan en IR fætter til min T310! Det billigste jeg er stødt
på er denne:

http://www.cellshoppen.dk/shop/productinfo.asp?id=209

Har ingen ide om sådan en kan bruges? Men det kan den vel? Vil nogen supplere her?

Jo der er software til din mobil. Gå ind på:

http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start

Klik på "Produkter" og vælg din model. Klik så på support. På den sider der popper op
kan du downloade div. programmer. Ved ikke lige om programmet kan hente billeder
fra mobilen. Men det kan loade billeder fra computeren til mobilen.

Mvh...........

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : H-J M

Dato : 30-06-03 09:28

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Har ingen ide om sådan en kan bruges? Men det kan den vel? Vil nogen
supplere her?

Jo det kan den .. Men jeg har fundet en PCI-bluetooth enhed til 195.. Og så
slipper man jo også for bøvlet med at hold dem i samme højde pegende mod
hinanden osv... Det er IT-butikken der har dem men det er MEGET svært at
finde rundt på deres side.

> [...]
billeder
> fra mobilen. Men det kan loade billeder fra computeren til mobilen.

Har skam alle de programmer man "kan" have til min telefon.. Både orignale
og uroginale.. Men har uden held søgt efter et program med billeder fra
telefonen til PC istedet for PC til telefonen. :(

Mvh.
Hans-Jacob

--
Nokia:1x5110, 4x3210 m. vibrator, ekstra spil og andet sjov, 3x6210,
1x8210, 1x8850, Siemens: 1xC45, SE, T68i

Fra : Erik Graversen

Dato : 30-06-03 12:20

"H-J M" <zster87@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3efff4eb$0$97179$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Har skam alle de programmer man "kan" have til min telefon.. Både orignale
> og uroginale.. Men har uden held søgt efter et program med billeder fra
> telefonen til PC istedet for PC til telefonen. :(

Hmmm! Ja det er jo lidt underligt at ikke denne mulighed findes i den originale
software når de nu laver disse digicam's til mobilerne!

Den " PCI-bluetooth enhed " du omtaler virker altså med original softwaren?

Mvh.............

Fra : H-J M

Dato : 30-06-03 12:46

> Hmmm! Ja det er jo lidt underligt at ikke denne mulighed findes i den
originale
> software når de nu laver disse digicam's til mobilerne!

Læste på Esato.com (mener jeg) at de med vilje har fjernet muligheden for at
sælge flere af deres egne bluetooth og IR ting til PC..

> Den " PCI-bluetooth enhed " du omtaler virker altså med original
softwaren?

Smæk den i en PCI port.. En lille antenne der følger med smækker du i
stikket på indstikkortet.. og så installerer du vel progget fra installtions
cd... og så parrer du enhederne..

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Erik Graversen

Dato : 30-06-03 21:38

"H-J M" <zster87@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3f002345$0$97226$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Smæk den i en PCI port.. En lille antenne der følger med smækker du i
> stikket på indstikkortet.. og så installerer du vel progget fra installtions
> cd... og så parrer du enhederne..

Hej igen Hans-Jacob!

Hvad er der lige den heder den "bluetooth enhed" du snakker om. Er ikke sikker på
det er den rigtige jeg har fundet på IT-butikkens web-site.

Fra : H-J M

Dato : 01-07-03 10:49

> Hvad er der lige den heder den "bluetooth enhed" du snakker om. Er ikke
sikker på
> det er den rigtige jeg har fundet på IT-butikkens web-site.

Fandt den ved at skrive "bluetooth" i søgefeltet på www.edbpriser.dk og så
kom den frem sammen med en masse andre ting.. angivet til 195kr..

Mvh.
Hans-Jacob