Hjælp til datoer i kirkebog
Fra : Claudius & Forslund

Dato : 29-06-03 17:43

Hej NG
Er der nogen der kan være behjælpelig med datoer fra kirkebog.
Det drejer sig om kirkebog fra Bording 1768 og 1772.

Den første er 2 p.Trini efter ? og så kan jeg ikke læse mere.
Mads Knudsens Brunberg af Hestlund en søn kaldet Lauritz

Den anden er 1 p.trini efter 1 s ?
Mads Knudsen Brunberg i Hestlund en datter kaldet Karen.

På forhånd tak for hjælpen.
Karin Forslund

Fra : Knud Olsen

Dato : 29-06-03 19:30

"Claudius & Forslund" <o.k.@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den anden er 1 p.trini efter 1 s ?
> Mads Knudsen Brunberg i Hestlund en datter kaldet Karen.

1. søndag efter trinitatis = 21-6-1772

Med venlig hilsen
Knud Olsen

Fra : Claudius & Forslund

Dato : 29-06-03 19:51

Tak for hjælpen Knud, så fik jeg lige løst et problem.
Hilsen Karin Forslund

Fra : Claudius & Forslund

Dato : 29-06-03 20:32

Hej Knud
Det kunne måske være du kunne hjælpe mig endnu endgang.
Det drejser sig om 22 s.ef.trin. 1777.
Kan du måske give mig en adr, på nettet så jeg selv kan se det, jeg har
forsøgt, men kan ikke finde det rette, eller også kan jeg ikke finde ud af
det. Så skræp er jeg nemlig heller ikke.
Endnu endgang tak for hjælpen.

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 29-06-03 20:51

22 s.ef.trin. 1777. = 26.10.1777

Dage kan hente på

http://octhygesen.homepage.dk/DAGE.html

Sinceramente / Bien à vous / Seu sincerely
Tom Stryhn
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
last update / sidst opdateret 28.06.2003