sig mig kan man bare sådan formindske ens ~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-06-03 00:54

jeg havde jo en gang et loft rum !!
det regnede jeg egentligt med at få igen når de var færdige med den
her by renovering fra helved - men jeg har netop erfaret at man
simpelthend har bygget lejligheder under taget , altså der hvor mit
loftrum b.la var ! hvilket pårigs dansk vil sige at - jeg jo egentligt
har mindre plads til rådighed ind da jeg flyttede ind !

kan man det uden mit samtygge ?

Mv.
Bo M Mogensen
--
"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 29-06-03 12:16

Bo M Mogensen 's insignificant opinion was stated in:
b5681965be5ee26ae1939cc5e9da5349@free.teranews.com

> [...]
> loftrum b.la var ! hvilket pårigs dansk vil sige at - jeg jo egentligt
> har mindre plads til rådighed ind da jeg flyttede ind !

Var den eksakt beskrevet i din lejekontrakt som del af lejemålet, som
brugsret,
eller var det blot et privilegie ?

Eftet attentatet mod din skildpadde og dit mælk, så havde jeg ikke fundet
mig i det...

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Eddy Folder

Dato : 30-06-03 11:31

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
> [...]
> loftrum b.la var ! hvilket pårigs dansk vil sige at - jeg jo egentligt
> har mindre plads til rådighed ind da jeg flyttede ind !

Det er sådan i den forening jeg er i. Lejlighederne bliver solgt med loftrum
og kælderrum. Jeg snakkede med en advokat og ejendommen omkring at opkøbe
loftrummet over mig så jeg kunne lave et fedt soveværelse, men fandt ud af
at de ville blive alt for dyrt, da de skulle have fat i hver ejer. Men jeg
tror det står i reglementet.

Jeg ville skrige højt

mvh.

Eddy Folder