7.1 Højtalersæt ??
Fra : Per Moreau

Dato : 28-06-03 22:30

Jeg har siddet og har leget lidt med lydindstilningerne under XP for
hvilken type højtalere man har tilkoplet til computeren.
Der fandt jeg en indstilning til 7.1 højtalersæt.
Det har jeg godt nok ikke hørt om før, for det eneste jeg kender til er
5.1 lydkort. Findes der virkelig 7.1 lydkort også eller er det noget
der er kommende, så at de bare har gjordt XP klar til det ?

Mvh
Per M.

Fra : Simon Kamber

Dato : 28-06-03 23:04

On Sat, 28 Jun 2003 23:30:24 +0200, "Per Moreau"
<gndsplittin@OHNOhotmail.com> wrote:

>Det har jeg godt nok ikke hørt om før, for det eneste jeg kender til er
>5.1 lydkort. Findes der virkelig 7.1 lydkort også eller er det noget
>der er kommende, så at de bare har gjordt XP klar til det ?
Tjah, jeg har 6.1 højttalere, ved ikke med 7.1.

Fra : Leony

Dato : 29-06-03 10:34

http://europe.hercules.com/index_products.php?t=2

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Per Moreau

Dato : 29-06-03 10:58

> [...]
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + mit nye mod "The MetallicAse".

Der kan man bare se, sikke hvor udviklingen skrider fremaf.
Takker for link.

Mvh
Per M.