6610..
Fra : AG\(Amager\)

Dato : 28-06-03 15:36

Hey NG..

Min kæreste har lige købt en 6610 uden abb.. Problemet er at den ikke kan
tage hendes sonofon-simkort.. Den kan tage Telia og Orange uden problemer,
men som sagt ikke sonofon.. Sim-kortet virker perfekt i hendes gamle 6210..
Er der nogen der ved hvad problemet kan være ?.. Den kan jo ikke være låst,
når den kan tage både Telia og Orange..
På forhånd tak.

Mvh. Allan..

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-03 16:37

Jeg har før prøvet at det var simkortet der var "for gammelt" altså sådan at
størrelsen ikke var den samme.. jeg fik lavet et nyt for(tror det var 200
kr) og så virkede det..

Fra : Jacob Mortensen

Dato : 28-06-03 17:55

De gamle SIMkort er 5V og de ny er 3V. Nogle nye telefoner kan kun køre med
3V SIMkort. Prøv at låne et nyere SIMkort og se om ikke det hjælper.

Mvh. Jacob

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 28-06-03 21:07

Jacob Mortensen wrote:
> De gamle SIMkort er 5V og de ny er 3V. Nogle nye telefoner kan kun
> køre med 3V SIMkort. Prøv at låne et nyere SIMkort og se om ikke det
> hjælper.
>
> Mvh. Jacob

Hey Jacob..

Takker lige mange gange for svaret !! Det lyder jo rimeligt fornuftigt..
Vi har prøvet at sætte min kærestes sim-kort over i en 5210, som jo osse er
en nyere model, og der kørte det perfekt i..
Selv et gammelt mobilix-taletidskort kan bruges i den 6610 som hun har
købt.. Og mit Telia-kort virker osse perfekt i hendes nye 6610, men
Telia-kortet er så osse en del nyere.. Vi drøner ned til forhandleren på
mandag og ser om ikke han kan hjælpe os.. Men hvis du har nogen flere ideer,
så kom endelig med dem !!

Mvh. Allan..

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 28-06-03 23:35

Jacob Mortensen wrote:
> De gamle SIMkort er 5V og de ny er 3V. Nogle nye telefoner kan kun
> køre med 3V SIMkort. Prøv at låne et nyere SIMkort og se om ikke det
> hjælper.
>
> Mvh. Jacob

Jeg har lige et tillægsspørgsmål.. Kan man på nogen måde finde ud af hvor
mange V ens simkort er på ??

Mvh. Allan..