Har nogen prøvet denne pille ?
Fra : Rasmus

Dato : 28-06-03 07:16

Kan nogen fortælle om denne pille virker ?
Er der forbud mod at indføre denne - se hvad pillen indeholder her

http://www.pillmedics.com/ingredients.html

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-06-03 08:03

Rasmus wrote:

> Kan nogen fortælle om denne pille virker ?

Det gør den ikke (og nej, jeg har ikke afprøvet den)!

> Er der forbud mod at indføre denne - se hvad pillen indeholder her

Det kan jeg ikke forestille mig - jeg tror ikke, der reelt er meget
andet end kalk i pillen. Hvorfor tror du, at den slags hovedsageligt
sælges via spam?

Det er fup og fidus.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Mari

Dato : 29-06-03 10:59

"Rasmus" <devnull@sunsite.dk> skrev i en meddelelse
> Kan nogen fortælle om denne pille virker ?
> Er der forbud mod at indføre denne - se hvad pillen indeholder her

Brug de krydderier, der står på krydderihylderne - og du har
samme virkning som disse evt. måtte have. Billigere.

/Mari

Fra : Rasmus

Dato : 29-06-03 21:42

"Mari" <alohaloh@min.sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Rasmus" <devnull@sunsite.dk> skrev i en meddelelse
>
> Brug de krydderier, der står på krydderihylderne - og du har
> samme virkning som disse evt. måtte have. Billigere.

Jeg spiser mange grøntsager og hvidløg hele rå altså ikke et fed

Fra : Mari

Dato : 30-06-03 20:26

> Jeg spiser mange grøntsager og hvidløg hele rå altså ikke et fed

Jamen, så behøver du da ikke importere tabletter, hvis virkning
kan remplaceres af alm. husholdnings-krydderier.

/Mari

Fra : arc@na

Dato : 16-07-03 17:17

"Rasmus" <devnull@sunsite.dk> wrote in news:bdjbpu$hub$1@sunsite.dk:

> Kan nogen fortælle om denne pille virker ?
> Er der forbud mod at indføre denne - se hvad pillen indeholder her
> http://www.pillmedics.com/ingredients.html

Den virker sikkert - men den gør ikke din penis større eller stivere. Det
er derimod meget muligt at den kan give en smule mere energi.

arc@na