Skiftende tekst hver dag
Fra : Bo Larsen

Dato : 31-03-01 15:53

Hej NG!
Paa min HP vil jeg gerne have et ordsprog, som skifter hver dag.
Jeg har teksterne paa TXT-fil.
Da der er mange tekster vil jeg tekstfilen for sig selv og linke til den..
Hvordan gaar det nemmenst?

-----
mvh
Bo Larsen
larsen@netsurf.de

Fra : Andreas Paasch

Dato : 31-03-01 20:23

Bo,

relativt enkelt. Brug SSI, Server Side Include.
Du kan læse meget om det her: www.webcafe.dk - gå til diverse sektionen -
Artikler - scroll ned til SSI.
Du bør så også overveje at installere en Apache server for at vise dit
arbejde lokalt.
I de SSI-artikler der er angivet der - som jeg anser som letforståelige - er
der faktisk klart angivet, hvordan du kan opfylde dit ønske om "dagens
ordsprog".

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Bo Larsen