Cisky terrier ved ikke rigtig hvordan det ~
Fra : Osvald

Dato : 26-06-03 23:44

Hejsa allesammen!
Jeg søger efter en stamtavle på cisky terrier (ja, som sagt ved jeg ikke
rigtig hvordan det staves, men det er en lille hun tror ikke den er over 30
cm over ryggen, men den er forholdsvis lang... intelligent og meget
energisk) vi har nemlig købt en blanding en sådan en og en Westi, der hvor
vi købte den fik vi afvide at der ikke var mange af slagsen i Danmark (altså
af siskien) derfor ville jeg gerne have et par stamtavler på nogle (samler
på den slags "skrammel" som min far kalder det...) håber der er en af jer
der har en de gider bruge fem minutter på lige at skanne ind (jeg kan bytte
med stamtavler fra Cairn, Westi, Münsterlænder, gravhund og et par andre af
de "normale"
Håber i vil hjælpe...

Knus
Ozzy

Fra : Battlefield´s

Dato : 27-06-03 12:04

"Osvald" <osvald@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bytte
> med stamtavler fra Cairn, Westi, Münsterlænder, gravhund og et par andre

Hej
Racen staves Cesky Terrier eller (på udenlandsk) Czesky Terrier.
Du kan se et par billeder her:
http://www.hundeinfo.dk/Hunderacer/C/Cesky_terrier/
Jeg fandt ingen opdrættere at racen hos Dansk Kennel Klub så det bliver nok
lidt svært at finde stamtavler.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Helle