hmmm XNEWS
Fra : Master Of Nothing

Dato : 26-06-03 23:09

Hej NG

Jeg kører med Xnews (for det meste), kan man gemme den queue man kan lave
så man f.eks kan hente den over flere gange.

Ved godt jeg kan pause den men det hjælper ikke meget da de ting jeg laver
ofte kræver en genstart.

Vh
R.T.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 27-06-03 02:33

Hej Master Of Nothing, du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg kører med Xnews (for det meste), kan man gemme den queue
> man kan lave så man f.eks kan hente den over flere gange.

Jeg er ikke helt sikker på, jeg forstår, hvad du mener/spørger om. Og
for ligesom at sætte prik på anvender jeg ikke binærgrupper, men da
andre endnu ikke har svaret:

Har du prøvet at kigge i manualen og søge på "A few words on smart
decoding" (uden anførselstegn)?

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Anders Lund

Dato : 27-06-03 06:02

Rudi Stegen wrote:

> Jeg er ikke helt sikker på, jeg forstår, hvad du mener/spørger om. Og
> for ligesom at sætte prik på anvender jeg ikke binærgrupper, men da
> andre endnu ikke har svaret:

Du kan i Xnews markere hvilke indlæg som du vil hente. Hvis du markere
1000 indlæg og starter Xnews, vil den hente indlægene et efter et.
Ønsker man imidlertidig at holde en pause (slukke computeren), vil Xnews
glemme denne kø (af de resterende indlæg som skal hentes).

Kan man gemme denne kø så man kan fortsætte med at hente indlæg, når man
tænder sin computer igen?

Det var det jeg tror han mente.

/Anders

Fra : Master Of Nothing

Dato : 27-06-03 11:33

> [...]
> Ønsker man imidlertidig at holde en pause (slukke computeren), vil Xnews
> glemme denne kø (af de resterende indlæg som skal hentes).

hmm, er det en oversættelse af mit tidligere indlæg eller gør/kan den det
? (Det gør/kan min version ikke)

> Kan man gemme denne kø så man kan fortsætte med at hente indlæg, når man
> tænder sin computer igen?
>
> Det var det jeg tror han mente.

Nemlig

Vh
R.T

Fra : Rudi Stegen

Dato : 27-06-03 12:34

Hej Master Of Nothing, du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> hmm, er det en oversættelse af mit tidligere indlæg eller
> gør/kan den det ?

Som jeg læser manualen - se mit
<news:Xns93A72412AC613RudiStegen@dknews.tiscali.dk> - burde den kunne.

Men som sagt har jeg ikke afprøvet det, da jeg ikke bruger
binærgrupper.

> (Det gør/kan min version ikke)

Han skriver ganske vist også noget med, at hvis denne feature giver
problemer på nogle systemer... etc., hvilket den måske gør.
("Måske" fordi manualen jo ikke er sidste skrig, hvorfor det muligvis
er rettet i versioner udkommet efter denne).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Master Of Nothing

Dato : 27-06-03 20:38

> Som jeg læser manualen - se mit
> <news:Xns93A72412AC613RudiStegen@dknews.tiscali.dk> - burde den kunne.
>
> Men som sagt har jeg ikke afprøvet det, da jeg ikke bruger
> binærgrupper.

Jo den kan ! Har fundet ud af det nu man skal gemme sin queue via
transfer -> new -> queue også give den et navn !

Jeg takker for at I åbnede mine øjene

Vh
R. T.