Pas - kan det nåes på under en uge?
Fra : Michael Sørensen

Dato : 26-06-03 20:46

Hej gruppe.

Kort sagt: Kan man få lavet et "midlertidigt" pas, haste pas eller noget
lignende i visse omstændigheder.

Vi skal på fodboldstævne fredag d. 4., hvor en spiller måtte melde fra. En
ny spiller har desværre ingen pas og spørgsmålet er om det kan nåes`?

På forhånd tak.

Fra : John K

Dato : 26-06-03 20:59

"Michael Sørensen" <m-s@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi skal på fodboldstævne fredag d. 4., hvor en spiller måtte melde fra. En
> ny spiller har desværre ingen pas og spørgsmålet er om det kan nåes`?

Jeg mener der gik 5-6 dage fra jeg bestilte/betalte til jeg modtog det med
posten.

Mvh

John

Fra : Michael Sørensen

Dato : 26-06-03 21:03

> Jeg mener der gik 5-6 dage fra jeg bestilte/betalte til jeg modtog det med
> posten.

Men nogen der ved noget om, det kan lade sig gøre med et hastepas eller
midlertidig pas, da tiden ikke giver 5-6 dage

Fra : Mose

Dato : 26-06-03 21:05

Hos pas-politiet i Københavns lufthavn kan du få det lavet i løbet af nogle
få timer.

Mose

Fra : Michael Sørensen

Dato : 26-06-03 21:06

Hos pas-politiet i Københavns lufthavn kan du få det lavet i løbet af nogle
> få timer.

Faktisk et godt svar til den desperate holdleder. Desværre er det overdrevet
at tage til København fra Jylland

Men tak for hjælpen.

Fra : Mose

Dato : 26-06-03 21:15

> Faktisk et godt svar til den desperate holdleder. Desværre er det
overdrevet
> at tage til København fra Jylland

Det kommer an på, HVOR desperat man er

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-03 21:46

"Michael Sørensen" <m-s@stofanet.dk> wrote in message

> Faktisk et godt svar til den desperate holdleder. Desværre er det
overdrevet
> at tage til København fra Jylland

Det kan SVJH også gøres i Billund Lufthavn.
Det koster vist bare ekstra klejner.

mvh
FB
--
Er du ny på usenet? Så læs lidt på www.usenet.dk
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil!

Fra : Anette

Dato : 26-06-03 21:55

> [...]
nogle

> Faktisk et godt svar til den desperate holdleder. Desværre er det

Har du overvejet at kontakte det lokale politi?

Anette

Fra : Michael Sørensen

Dato : 26-06-03 22:26

> Har du overvejet at kontakte det lokale politi?

Selvfølgelig, men desværre først i morgen. Jeg ville bare høre herinde, om
nogen kendte noget til det.

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 26-06-03 21:39

> Kort sagt: Kan man få lavet et "midlertidigt" pas, haste pas eller noget
> lignende i visse omstændigheder.

Er rimeligt sikker på at det kan gøres på meget kort tid hvor man plejer at
få det gjort. Ring til politiet i morgen og forklar. De er også menesker.
--
Mvh. Kai Hoffmann

Web-hotel med mulighed for spamfilter på mailen.
www.hoffmann.cc

Fra : Leif

Dato : 26-06-03 23:11

"Kai Hoffmann" <nospam@hoffmann.cc> wrote in message
> [...]

Af erfaring ved jeg det koster kr. 600,- at få lavet et midlertidig pas i
Kastrup.. Og den gælder kun til første indrejse i DK....

mvh.

Leif

Fra : Michael Sørensen

Dato : 26-06-03 23:13

> Af erfaring ved jeg det koster kr. 600,- at få lavet et midlertidig pas i
> Kastrup.. Og den gælder kun til første indrejse i DK....

Skal det forståes således, at du betaler kr. 600 for at få et pas, der kun
gælder denne ene tur og du for de 600 kr. ikke modtager et rigtigt pas efter
de ca. 14 dage

Fra : Leif

Dato : 27-06-03 04:57

> Skal det forståes således, at du betaler kr. 600 for at få et pas, der kun
> gælder denne ene tur og du for de 600 kr. ikke modtager et rigtigt pas
efter
> de ca. 14 dage

Hej.
Ja det er rigtigt forstået, et nødpas gælder kun den ene rejse og skal
afleveres ved indrejse i DK igen..
Gad nok vide hvad staten giver for at få trykt et pas.. Siden de skal have
så meget for 10 min. arbejde....

god sommer / ferie

Leif

Fra : Anja R.

Dato : 27-06-03 10:16

Michael Sørensen wrote:
> Kort sagt: Kan man få lavet et "midlertidigt" pas, haste pas eller
> noget lignende i visse omstændigheder.

Ja, jeg fik det lavet for et par år siden, i forbindelse med en
studietur til Italien. (Nå, ja, studie og studie

Jeg henvendte mig på min lokale politistation og bestilte på normal vis,
et nyt pas.
Jeg kunne så forstå, at jeg ikke kunne nå, at modtage det nye pas, inden
afrejsen. De tilbød så, at udstede et midlertidigt pas til mig, der
ville gælde for denne ene rejse.

Jeg mener faktisk ikke, at jeg betalte ekstra for det, men hvis jeg
gjorde, var det ialtfald ikke over 100 kr.

God tur, forøvrigt!

Venlig hilsen
Anja

Fra : Michael Sørensen

Dato : 27-06-03 16:20

> [...]
>
> Jeg mener faktisk ikke, at jeg betalte ekstra for det, men hvis jeg
> gjorde, var det ialtfald ikke over 100 kr.

Jeg kontaktede Paskontoret på politistationen idag og fik følgende svar:

Han (spilleren) går ned og får det lavet. Hvis det så ikke er kommet med
posten inden torsdag (dagen før afrejse) så møder han op på paskontoret med
billede og de laver et gebyrfri midlertidigt pas til ham.

Tak til dem, der prøvede at give hjælp herinde.

God sommer.

Fra : Rasmus

Dato : 28-06-03 07:14

http://www.politi.dk/Pas/pasansoeg.htm