Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon G5 er landet i fotoforretninger
Fra : Manior

Dato : 26-06-03 20:24

Hej,

Jeg så den.
Canon G5 er lige kommet til Odense.
Japan Photo - 7.400,-
Merlin - ca 8.000,-
Der er ikke så stor forskel mellem prisen hos Japan Photo
og den billigste internt butik. I dag : 7.264,-

manior

Fra : Th Frydensberg

Dato : 26-06-03 21:46

http://www.technik4free.de/shop/index.html 5524.72 pp.

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-06-03 21:53

<http://www.pixmania.com>: 6367 DKr
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Manior

Dato : 26-06-03 23:04

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse

> <http://www.pixmania.com>: 6367 DKr
> --
> Henrik Münster
> Esbjerg
> Danmark

Jeg glemte at skrive : DANSK internet butik. I dag 7.264 hos Photo Shop.

Manior

Fra : Peter T.

Dato : 27-06-03 06:33

Manior wrote:

> Jeg glemte at skrive : DANSK internet butik. I dag 7.264 hos Photo
> Shop.

Jeg går under med 14 kr og siger Platan Foto 7250 kr.

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>