Ulovlig konkurence ?
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-06-03 18:22

http://www.ekstrabladet.dk/images/hojre-skabelon_elton.gif

- er det ikke ulovligt ? jeg mener, man skal købe avisen for at se
hvordan man er med i konkurencen - det må da være købstvang...

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fra : Ole Andersen

Dato : 26-06-03 19:42

Henrik Stidsen wrote:
> http://www.ekstrabladet.dk/images/hojre-skabelon_elton.gif
> - er det ikke ulovligt ? jeg mener, man skal købe avisen for at se
> hvordan man er med i konkurencen - det må da være købstvang...

Skal og skal...
Du kan jo finde et bibliotek og læse den der.

--
Ole Andersen, Copenhagen, Denmark * http://palnatoke.net
When the going gets weird, the weird turn pro.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 26-06-03 20:38

"Ole Andersen" <news@palnatoke.net> skrev i en meddelelse

> Skal og skal...
> Du kan jo finde et bibliotek og læse den der.

eller en cafe, eller en grillbar eller........
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 26-06-03 19:42

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> wrote in message
> http://www.ekstrabladet.dk/images/hojre-skabelon_elton.gif
>
> - er det ikke ulovligt ? jeg mener, man skal købe avisen for at se
> hvordan man er med i konkurencen - det må da være købstvang...

Det er vel først ulovligt i det øjeblik man skal købe EB for at *deltage*

Peter

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-06-03 21:38

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> wrote in

> Det er vel først ulovligt i det øjeblik man skal købe EB for at
> *deltage*

Det er bare svært at vide hvordan man skal deltage hvis man ikke
køber avisen - hvis vi ser bort fra man kan læse den på biblioteket,
pizzariaet, grillbaren osv.