Bulgarien gode oplevelser og advarsler
Fra : Elly Eriksen

Dato : 26-06-03 16:18

Hej
Vi skal til Bulgarien i uge 31 og det er rart at høre at I ikke
har haft ubehagelige oplevelser. Men må jeg være så fri og spørge
hvilket rejseselskab I har rejst med og hotel I har boet på. Det
er noget svært at bedømme ud fra kataloger.

Venlig hilsen
Elly

Fra : Søren R

Dato : 27-06-03 09:00

On 26 Jun 2003 15:17:53 GMT, Elly Eriksen
<elly.fisker@post.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>hvilket rejseselskab I har rejst med og hotel I har boet på. Det
>er noget svært at bedømme ud fra kataloger.

Jeg var i Golden Sands sidste sommer, med Bravo Tours...Der var ingen
problemer overhovedet. Vi fik rigtig god information og kunne derefter
passe os selv, som vi havde mest lyst til.

Vi boede sidste år på Hotel Tzaravets i Golden Sands, og skal i år bo
på Hotel Perla, som er lige den tand bedre.
----
Søren R

¤ Hader DU en reklame? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : ks

Dato : 27-06-03 21:31

> Jeg var i Golden Sands sidste sommer, med Bravo Tours...Der var ingen
> problemer overhovedet. Vi fik rigtig god information og kunne derefter
> passe os selv, som vi havde mest lyst til.

Det kan jeg tilslutte mig 100%.

> Vi boede sidste år på Hotel Tzaravets i Golden Sands, og skal i år bo
> på Hotel Perla, som er lige den tand bedre.

Vi boede på Luna - prima hotel lige ved stranden. - Dvs at der lå 2 pools 'i
vejen' for den direkte adgang til stranden, men hvad gør det?

//Knud

Fra : OZ9FB

Dato : 29-06-03 13:18

Hej Elly.

Jeg er lige kommet hjem efter en tur med Balkan Holidays på hotel Kalofer i
Suny Beach.

Det var en dejlig tur, hotellet var efter min mening et fremragende
familiehotel, spartansk indrettet på værelserne men dog med køleskab og tv
også.

Maden på hotellet var god og billig, men det er selvfølgelig muligt at finde
andre restauranter at spise billigere på.

Hotel Kalofer har ingen elevator, så hvis man er gangbesværret skal man nok
se bort fra det hotel.

Det er ikke sidste gang jeg skal dertil.

Go' ferie.

/Frank.

Fra : Pedersen

Dato : 29-06-03 17:29

Ok.. Hvordan er Balkan Holidays til at arrangere ture til bulgarien... Det
er et minus at de ikke har nogle afbudsrejser eller det har de måske ?

Mvh Tim

Fra : OZ9FB

Dato : 29-06-03 17:38

Hej Tim.
Kig engang på text tv side 529 på tv2
/Frank.

Fra : Pedersen

Dato : 29-06-03 20:20

> Hej Tim.
> Kig engang på text tv side 529 på tv2

Ja ok det kan jeg godt se.. men syntes ikke at priserne indikere at der er
direkte tale om afbudsrejser.. du kan finde de samme priser i deres
prisliste....

Tror du der bliver mulighed for en billig ferie til Bulgarien i August måned
efter skolernes sommerferie.. enten med balkan eller spies osv...

Mvh Tim

Fra : OZ9FB

Dato : 29-06-03 22:04

Hej Tim.

Jeg tvivler på at du kan få billigrejser dertil i år, da det er blevet et
yndet og eftertragtet rejsemål, så du må nok bide i det sure æble. Men
priserne på rejser dertil er da heller ikke i den helt dyre ende, og
sammenlignet med priserne på indkøb og for at leve dernede med feks. Spanien
så er rejsen billig.!!!!!

Held og lykke med det.