Forb... DVD afspiller virker ALDRIG!
Fra : PoP

Dato : 31-03-01 14:15

Hej

Ja, ja, jeg har tidligere postet indlæg om samme emne, men nu er jeg blot
nysgerrig; er der nogen der med held kører OS 9.1 DK OG kan afspille DVD'er?
Jeg kan ihvertfald ikke Š

Peter

Fra : Thomas Bundgaard

Dato : 31-03-01 14:19

in article B6EBA506.137B%pop@e-box.dk, PoP at pop@e-box.dk wrote on 31/03/01
15:15:
Hej...

> [...]
> nysgerrig; er der nogen der med held kører OS 9.1 DK OG kan afspille DVD'er?

Jeps - har lige set The Matrix idag på mit TV.

Jeg bruger en PB 400 Pismo m. 192 MB Ram, OS 9.1 DK.

- kører perfekt på både skærm og TV.

Hvad er dit problem (no offence...) - prøv at beskrive det lidt - virker det
_slet_ ikker, eller "hakker" det ??

VH

Thomas Bundgaard

Fra : PoP

Dato : 01-04-01 16:13

in article B6EBA5E0.487B%bundgaard@winart.dk, Thomas Bundgaard at
bundgaard@winart.dk wrote on 31/03/01 15:18:

> [...]
>
> - kører perfekt på både skærm og TV.
>
> Hvad er dit problem (no offence...) - prøv at beskrive det lidt - virker det

At den ikke kan spille, fordi den nødvendige hardware ikke findes.
Det er en tidlgi player, tror jeg. Ver 1.3 Š

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-04-01 09:51

fPoP <pop@e-box.dk> wrote:

> Ja, ja, jeg har tidligere postet indlæg om samme emne, men nu er jeg blot
> nysgerrig; er der nogen der med held kører OS 9.1 DK OG kan afspille DVD'er?
> Jeg kan ihvertfald ikke Š

Du har en G4 med AGP ikke? I så fald _skal_ du instalere version 2.x (
rent software basseret). Mac OS 8.6 og 9.0x har for vane at installere
version 1.x (hardware basseret) som standart. PB G3 Pismo/Wallstreet, PM
G3 og PM G4 (PCI) _skal_ bruge 1.x.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april