Lærebøger
Fra : Stefan Garvig

Dato : 26-06-03 11:12

Kan nogen her i NG pege på gode lærebøger i PHP samt i Mysql og i
Apache-server?

På forhånd tak for jeres gode hjælp.

Venligst

Stefan Garvig
--
**********
For direct reply only:

Fra : Jacob Atzen

Dato : 26-06-03 17:57

"Stefan Garvig" <sgdataGED@edb.dk> writes:

> Kan nogen her i NG pege på gode lærebøger i PHP samt i Mysql og i
> Apache-server?
>
> På forhånd tak for jeres gode hjælp.

Skal det være bøger? Ellers kan du finde svaret på:

<http://php-faq.dk/>

For information om MySQL og Apache bør du spørge i deres respektive
nyhedsgrupper.

- Jacob Atzen

Fra : Kenni Dahl Nielsen

Dato : 28-06-03 06:47

Stefan Garvig wrote:
> Kan nogen her i NG pege på gode lærebøger i PHP samt i Mysql og i
> Apache-server?

Jeg har selv et par bøger om PHP jeg gerne vil anbefale, begge er på dansk.

PHP-Bogen (Ingeniøren|bøger)
Avanceret PHP (Libris)

Begge bøger syntes jeg er meget gode.

Med venlig hilsen
Kenni Dahl Nielsen

Fra : Gustav Olsen

Dato : 01-07-03 01:14

Hej.
Hvis jeg skal anbefale en bog skal det helt klart være "Beginning PHP4" fra
Wrox forlag. Den gennem går alt fra det mest basale til noget af det mest
advancerede. Sidst i bogen er der et såkaldt "Case Study" hvor du blir
guidet igennem det at lave en lille søgemaskine ala. jubii.dk og yahoo.com.

mvh Gustav Olsen