Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop - dele op i kagestykker...!!!!
Fra : Jane (ö)

Dato : 26-06-03 10:26

Jeg vil lige hører om der er en lettere måde end nedenstående gode råd
omkring hvordan man deler det op i kagestykker...

Hvor man på en eller anden måde bare siger "denne cirkel skal deles i 10
stykker" - eller hvor mange man nu vil ønske...?

Jeg har nemlig svært ved at få dem lige store...

Og det kan være jeg skal gøre det ved flere - i flere forskellige
størrelser, og så er det jo et KÆMPE arbejde ellers..

Mvh Jane
--
""...and the dancing once, was considered as crazy, of thoose who could´nt
hear the music..."..."

Fra : Thomas²°°³

Dato : 26-06-03 10:53

"Jane (ö)" <grupperne@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stykker" - eller hvor mange man nu vil ønske...?
> Jeg har nemlig svært ved at få dem lige store...

Illustrator kan nok gøre det bedre:
http://www.adobe.com/products/adobemag/archive/pdfs/0001qaai.pdf og så får
du det i vektorgrafik, så det kan skaleres i f.eks. Quark eller InDesign
uden at blive pixeleret.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam