Hun lader killingerne ligge på gulvet
Fra : Farmor Alice

Dato : 26-06-03 10:00

Hej
Vi fik 7 killinger i mandags, det var en hård fødsels for Pigemis, men
allerede da hun havde født dem begyndte hun at lægge dem ud på gulvet og lod
dem ligge. Natten til i går havde hun gjort det igen. Vi havde flere
gange samlet killingerne op når vi opdagde det og varmet dem, men den nat
døde den ene på gulvet, det var alt for kold til at vi kunne redde den og
det samme er sket i nat, selv om vi var oppe klokken 2 for at kigge, så var
det for sent for den ene, så nu er der 5 tilbage, men hvorfor gør hun det og
hvad kan vi gøre ?
Mange hilsner
Alice
Pas på Jer selv og hinanden
www.alice-trauelsen.dk

Fra : Jernladyen

Dato : 26-06-03 13:19

"Farmor Alice" skrev d. 26-06-03 10:00 dette indlæg :
> [...]
så var
> det for sent for den ene, så nu er der 5 tilbage, men hvorfor gør hun
Hej Alice.
Det lyder for mig, som om der er noget i vejen, enten med killingerne
eller med moderen. Prøv at spørge dyrlægen. Hvis du vil redde
killingene, skulle du måske finde en "amme" til dem. Du kan også flaske
dem op, hvis moderen ikke lader dem die. Men hvis hun ikke vil have
noget at gøre med dem, lærer de ikke de ting de skal uden en anden
kattemor.
Hilsen Jette

http://www.kandu.dk/

Fra : LENE MATTHEWS

Dato : 26-06-03 20:14

Hej,

Det vil måske være en meget dum ide at forsøge at fodre dem op med mindre at
man kan sonde fodre. Jeg har haft én som fik mælk i lungerne fordi den fik
det forkert ind og det var IKKE sjovt at se overhovdet. Ammen det er nok
den bedste ide efter måske at dyrlægen har set på mor og killinger