Panther, purr ppurrr!
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 26-06-03 00:16

Kære alle,

Jeg er "ferie-ramt" i denne uge, og har derfor haft masser af tid til at
følge denne uges forvandling fra sindssyge til mac-la-la-land. Og det
var one hell of a ride, det må jeg indrømme. Apple var bedre tjent hvis
MacRumors og ThinkSecret bare døde en hurtig SARS død. LoopRumors er en
cute opkomling og rumor-watch er bare for meget.

MEN, er der slet ikke et rumor site Thomas kan lide? Jo;

http://www.spymac.com/

Det har det lækreste design jeg i mit liv har set, smoooth og så kan man
blive medlem, poste et billede og blive til grin. Jamen har i hørt noget
lignende? (Chris & Choko ref. her

Seriøst, hvis jeg skulle bruge et website ville jeg 1: Stjæle alt fra
spymac.com eller 2: Hyre ham der står bag, for det er sgu godt nok
lækkert lavet. Nix, jeg er ikke købt for jeg hader rumor sites af hele
mit hjerte, men det er sgu flot!

Nå, det jeg ville sige var faktisk at Panther er løs, og mange får nok
fingre i den. Jeg har hængt ud i mange IRC chats og manner, folk er
dumme!

Jeg har mest hængt ud i de amerikanske chats, for der dukkede Panther
nok først op (not, den dukkede op i en .torrent men det er en anden
sag).

Sagen er, I - vi - er bedre og klogere end fuckin' amerikanere! Jeg har
brugt tre timer på at forklare en New Yorker at man IKKE installerer
Panther Preview over sin velfungerende Jaguar, og at hvis man gør så er
"I don't have a backup" ikke en udskylning.

Brugt to timer på at overbevise en Texaner om at jeg var smart, når jeg
installerede Panther på min iPod, og ikke over min Jaguar. Jezz, jeg
kæmper stadig med ham.
Kort sagt kære venner, når i får en Panther på den ene eller anden måde,
så back up og installer på en anden disk for fanden

Det var egentlig bare det jeg ville sige :)

Mojn, Thomas

--
"I would call the French scum bags, but that, of course,
would be a disservice to bags filled with scum."

-Dennis Miller

Fra : Storm

Dato : 26-06-03 20:51

Thomas Boelskifte <transporterroom1@boelskifte.dk> wrote:

> Kort sagt kære venner, når i får en Panther på den ene eller anden måde,
> så back up og installer på en anden disk for fanden

Jamen hvornår kommer den da?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 27-06-03 00:18

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Jamen hvornår kommer den da?

September siges det, men da er den jo færdig og sårn, ulig den preview
der blev uddelt ved WWDC i tirsdags.

Mojn, Thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 27-06-03 14:34

Thomas Boelskifte <transporterroom1@boelskifte.dk> wrote:

> Kære alle,

I lige måde

> MEN, er der slet ikke et rumor site Thomas kan lide? Jo;
>
> http://www.spymac.com/

Jep, også hér

> [...]
> Panther Preview over sin velfungerende Jaguar, og at hvis man gør så er
> "I don't have a backup" ikke en udskylning.

Er dét noget nyt? Amerikanere er (næsten & uden generalisering)
det dummeste folkefærd, der kan bevæge sig selv - hvad de
iøvrigt næsten ikke kan heller -

> [...]
> Kort sagt kære venner, når i får en Panther på den ene eller anden måde,
> så back up og installer på en anden disk for fanden

Prisværdigt, at du gider - ))))))

> Det var egentlig bare det jeg ville sige :)

Tak for sangen))))

> Mojn, Thomas

Ja Go´moren herfra
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)