Newsgroups forsvinder fra Sunsite, hvorfor~
Fra : Per, Frb.

Dato : 25-06-03 22:07

Nu har jeg gennem et stykke tid oplevet at den ene ng fra dk.-hierakiet
efter den anden forsvinder fra sunsite. Jeg var ellers i sin tid så glad for
Sunsite fordi jeg kunne blive ved med at læse news uafhængigt af
udbyder-skift. Men det gælder vist ikke mere. Nu må jeg tage flere og flere
ng. hos vores egen leverandør (news.euroconnect.dk) og det jeg hidtil har
oplevet med dem er ikke særligt betryggende.

Er der nogen der ved hvad planen er hos Sunsite.

Mvh Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-06-03 22:24

"Per, Frb." <lt_pilfeltFjerndette@hotmail.com> skrev :

>Nu har jeg gennem et stykke tid oplevet at den ene ng fra dk.-hierakiet
>efter den anden forsvinder fra sunsite

Mon?
Jeg kan ikke forestille mig, at Sunsite sletter nogen
dk.*-textgrupper, hvilke skulle det dreje sig om?

Der sker jo hen af vejen nogle ændringer og bl.a. er nogle i
dk.marked.edb forsvundet for nylig.

Ellers prøv news.cis.dfn.de
<http://news.cis.dfn.de/index.html>

Du skal registreres (gratis) for at kunne poste.

Det skulle være en af de bedste text-only newsservere.
--
Knud

Fra : Per, Frb.

Dato : 25-06-03 22:36

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> dk.*-textgrupper, hvilke skulle det dreje sig om?
>
> Der sker jo hen af vejen nogle ændringer og bl.a. er nogle i

Jeg har savnet nedenstående på sunsite_auc. Der kan selvfølgelig være flere.

dk.edb.database
dk.edb.hardware.drev.cd+dvd
dk.edb.hardware.drev.dvd
dk.fritid.jernbaner.model
dk.fritid.spejder.
dk.teknik.el

Nr. 2 er vistnok nedlagt, da der ikke er trafik i den, men de andre postes
der i.

Men jeg vil prøve dit link. Tak for det.

mvh Per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-06-03 23:29

Per, Frb. skrev:

>Jeg har savnet nedenstående på sunsite_auc. Der kan selvfølgelig være flere.

Jeg har lige genhentet gruppelisten fra Sunsite. Alle de nævnte
grupper er der fint nok, undtagen

   dk.edb.hardware.drev.cd+dvd

men den er også nedlagt af styregruppen, så den skal fjernes.

--
Bertel

Fra : Per, Frb.

Dato : 25-06-03 23:38

"Bertel Lund Hansen" <nospamfor@lundhansen.dk> wrote in message

> Jeg har lige genhentet gruppelisten fra Sunsite. Alle de nævnte
> grupper er der fint nok, undtagen
>
> dk.edb.hardware.drev.cd+dvd
>
> men den er også nedlagt af styregruppen, så den skal fjernes.

"Reset list", som det hedder hos mig, var løsningen. Hvorfor kom jeg ikke
selv i tanker om det?

Tak for vinket med vognstangen.

Kun irriterende at grupperne så midlertidigt var væk, så alle mine
indstillinger med downloaded news og overvågede tråde osv. forsvandt ud den
blå luft, men hva pokker, når jeg nu er dum nok til at bruge OE så er det
vel skade for hjemgæld....

Mvh Per