6610 og medfølgende kamera
Fra : Lasse

Dato : 25-06-03 20:00

hvordan får jeg det medfølgende kamera til at virke?
jeg har kigget lidt i manualen men fatter det sku ikke!

håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 25-06-03 22:00

Lasse skrev:

> hvordan får jeg det medfølgende kamera til at virke?
> jeg har kigget lidt i manualen men fatter det sku ikke!
>
> håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak.

medfølgende kamera?

--

Mvh. Peter.
____________________________________

Fra : generalmike

Dato : 27-06-03 22:10

"Peter Sepstrup" skrev d. 25-06-03 22:00 dette indlæg :

> medfølgende kamera?
>
> --
>
> Mvh. Peter.
> ____________________________________
> www.SepstrupNET.dk & www.PHP-FAQ.dk

der sidder en lille kontakt forneden på kammeraet der kan du justere om
det skal være low eller high quality

http://www.kandu.dk/

Fra : Maze

Dato : 26-06-03 01:29

Lasse wrote:
> hvordan får jeg det medfølgende kamera til at virke?
> jeg har kigget lidt i manualen men fatter det sku ikke!
>
> håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak.

Jeg går ud fra du mener kamera headsettet.

Du sætter det i pop-porten. Trækker kameraet fra hinanden. Ser efter der
er grønt lys i dioden. Hvis ikke, er der ikke forbindelse. Vrik lidt med
stikket.

Kig gennem "hullet" og "sigt". Tryk på knappen ovenpå for at tage
billedet. Dioden skal nu blinke og begynde at blinke hurtigere, når det
sender billedet til tlf'en. Når det er stoppet med at blinke, kan du se
det på tlf'en. Du må IKKE skubbe kameraet sammen før billedet er på tlf'en.

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..