Logomanager / Telefonbog i Nokia 3510
Fra : Jim Pedersen

Dato : 25-06-03 18:43

Hej Ng

Jeg har med Logomanager 1.3 hentet min tlf.bog ud fra min Nokia 3510.
Jeg kan kun se de tlf.numre som har standard-status.
Hvis jeg har flere tfl.nr. gemt med forskellige typer under samme navn, så
kan jeg altså kun se den første i udtrækket. Hvordan får jeg de øvrige med?

Jeg har lavet en backup. Men hvordan får jeg i givet fald lagt en backup
tilbage i tlf. Jeg kan ikke se noge menu-punkter / funktioner til det i
Logomanager

Mvh. Jim

Fra : Nielsen

Dato : 26-06-03 00:51