God laser-printer til omkring 3000?
Fra : KNL DtP

Dato : 25-06-03 17:54

Hej!

Jeg er på udkig efter en god s/h laser-printer til omkring 3000 kr. Den
skal naturligvis bruges til tekstdokumenter, men også i høj grad
halvtunge grafikopgaver.

Krav:
- Rigelig med RAM, så den ikke dør under store printerjobs
- Høj opløsning og pæne, dækkene gråtoner/raster
- Gerne print så tæt på kanten som muligt

Nogen forslag eller erfaringer med en laser, der opfylder ovenstående?

På forhånd tak!

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Brian Hansen

Dato : 26-06-03 13:06

> [...]
> - Gerne print så tæt på kanten som muligt
>
> Nogen forslag eller erfaringer med en laser, der opfylder ovenstående?

Jeg har selv en Brother 1470N.

Kig efter en 1450, som er den samme uden netkort. De køre med alm. 72 pin
Sim ram, så de er billige at sætte niget mere ram i.
Du skal have 32MB i for udskrive en A4 i fuld opløsning.

HP LJ1150 kunne også være et godt bud.

Brian