Forms
Fra : Jimmy

Dato : 25-06-03 16:15

Hej

Jeg har følgende kode:

-----

<?php

$form_note = $_POST["form_note"];

?>

<form method="post" action="test.php">
<textarea name="form_note" rows="4" cols="10" wrap="physical"><?php echo
$form_note ?></textarea>
<input type="submit">
</form>

-----

Når jeg indtaster f.eks. x i feltet og klikker submit er resultatet:
xform_note=x

Hvorfor gør den det?

Hvis I mangler informationer må I sige til.

Mvh
Jimmy

Fra : Jimmy

Dato : 26-06-03 15:18

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get3_erstat_med_2.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har følgende kode:
>

> -----
>
> <?php
>
> $form_note = $_POST["form_note"];
>
> ?>
>
> <form method="post" action="test.php">
> <textarea name="form_note" rows="4" cols="10" wrap="physical"><?php echo
> $form_note ?></textarea>
> <input type="submit">
> </form>
>
> -----

Er der slet ingen der kan se en fejl i ovenstående?
Alternativt, hvad gør koden på Jeres server?

Det er måske en konfigurationsfejl i min server?

Mvh
Jimmy

Fra : Jacob Atzen

Dato : 26-06-03 18:03

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> writes:

[snip noget kode]
> Er der slet ingen der kan se en fejl i ovenstående?

Nej, hvad mener du fejlen skulle være? Hvis du ønsker hjælp er det en
god ide at beskrive, hvilket resultat du får når du kører din kode,
hvad du ønsker resultatet skulle være og hvad du har gjort for at få
det til at virke.

Jeg er ikke synsk og kan ikke gætte mig til, hvad du gerne vil have
din kode skal gøre. Derimod kan jeg muligvis spotte problemer, hvis du
forklarer mig præcist, hvad fejlen er.

> Det er måske en konfigurationsfejl i min server?

Måske.

- Jacob Atzen

Fra : Jimmy

Dato : 26-06-03 19:11

"Jacob Atzen" <jacob@aub.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er ikke synsk og kan ikke gætte mig til, hvad du gerne vil have
> din kode skal gøre. Derimod kan jeg muligvis spotte problemer, hvis du

Er der ikke et indlæg før det du svarer på på din server?

Mvh
Jimmy

Fra : Jacob Atzen

Dato : 26-06-03 21:30

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> writes:

> Er der ikke et indlæg før det du svarer på på din server?

Jo, men jeg forstår det ikke.

Hvad mener du med: "Når jeg indtaster f.eks. x i feltet og klikker
submit er resultatet: xform_note=x"?

Nu har jeg prøvet at lave en fil "test.php" hvor jeg har lagt din kode
i. Når jeg åbner siden i min browser, indtaster "foo" i textarea'et og
trykker "submit", så bliver siden hentet igen og textarea'et udfyldt
med "foo". Jeg går ud fra, det er det du gerne ville have?

- Jacob Atzen

Fra : Jimmy

Dato : 26-06-03 22:57

> [...]
> trykker "submit", så bliver siden hentet igen og textarea'et udfyldt
> med "foo". Jeg går ud fra, det er det du gerne ville have?

Ja præcis.

Men når jeg afvikler samme kode får jeg følgende resultat i tekstfelet:

fooform_note=foo

hvilket jeg finder helt hen i vejret.
Når jeg tester den samme kode på et webhotel ude i byen får jeg det samme
resultat som dig.

Fatter minus, men det må så være min server, der er fejlkonfigureret.

Nogen ide, før jeg spørger i .apache?

Mvh
Jimmy

Fra : Jacob Atzen

Dato : 28-06-03 01:25

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> writes:

> Men når jeg afvikler samme kode får jeg følgende resultat i tekstfelet:
>
> fooform_note=foo

Sort.

> Fatter minus, men det må så være min server, der er fejlkonfigureret.
>
> Nogen ide, før jeg spørger i .apache?

Ikke det der ligner.

- Jacob Atzen

Fra : Jimmy

Dato : 28-06-03 15:28

> Sort.

> Ikke det der ligner.

Nå - afinstallation af alt, fjerne .conf og .ini og reinstallation,
hvorefter den ikke gør sådan længere.

*Hvorfor* den gjorde det gad jeg godt at vide!

Mvh
Jimmy