preview i Outlook2000
Fra : AND

Dato : 25-06-03 10:46

Hej NG

Kan man få et prewiev vindue frem i Outlook 2000 som i OE, hvor teksten
vises så snart meddelelsen er markeret?

AND

Fra : Madsen

Dato : 25-06-03 12:04

AND skrev:

> Kan man få et prewiev vindue frem i Outlook 2000 som i OE, hvor
> teksten vises så snart meddelelsen er markeret?

Vis > Indholdsrude.

Madsen.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-06-03 15:58

AND wrote:

> Kan man få et prewiev vindue frem i Outlook 2000 som i OE, hvor teksten
> vises så snart meddelelsen er markeret?

Er du sikker på det er en god ide i disse dage med emails der kan
indeholde vira?? Scenarie: Du modtager en mail fra en person du
ikke kender og du kan se der er en vedhæftet fil til mailen. Idet
du markerer mailen for at slette den, bliver den automatisk åbnet
i preview vinduet, dvs virussen får chancen for at virke..

Jeg har slået det der preview og autoåbne stuff fra på firmaets
"lookout!" versioner af samme grund..

--
Hygge..
Thomas

Fra : BOH

Dato : 03-07-03 22:14

Thomas Strandtoft wrote:

> [...]
> i preview vinduet, dvs virussen får chancen for at virke..
>
> Jeg har slået det der preview og autoåbne stuff fra på firmaets

Outlook spærrer fra sr1, for forsk. typer eksekverbare filtyper, læs dette:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;263297

--
Mvh Morten

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 03-07-03 22:40

On Thu, 3 Jul 2003 23:14:22 +0200, BOH wrote:

> Outlook spærrer fra sr1, for forsk. typer eksekverbare filtyper, læs dette:
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;263297

Det er nu heller ikke filer der er farlige i denne sammenhæng - det er
scripts, der kan ligge i den html-kode, der følger med brevet.

Lars Bo Wassini
http://www.wassini.dk