Andet multimedie
bentjuul 3670
Gill Sans Light
Fra : Bobby

Dato : 25-06-03 10:49

Er jeg gal på den hvis jeg siger den hører i en standard-fontpack fra MS
eller noget? Jeg kan ikke finde fonten nogen steder. Måske nogen her der kan
hjælpe?

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 25-06-03 11:24

Hej Bobby

Jeg tror at du er gal på den - Fonten hører med i Adobes Skriftsamling, og
de plejer ikke at give noget væk gratis

Mvh
Anders

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 25-06-03 12:11

Hej Anders og "Bobby"

"Anders Rehhoff" <artryk@FJERNDETTEpost11.tele.dk> wrote in message
> Hej Bobby
>
> Jeg tror at du er gal på den - Fonten hører med i Adobes Skriftsamling, og
> [...]

Der er nu nogle af Gill Sans MT, der er fulgt med div. Windows systemer /
programmer.

Se selv her:

http://home.tampabay.rr.com/bmerkey/examples/fonts-in-MS-products.htm

Lars E. Knudsen