I Metro: Trust Direct Access Multi Connect~
Fra : Thomas Rokamp

Dato : 25-06-03 10:35

Hej!

Subj. sælges lige nu i Metro.
http://www.metro.dk/default.asp?objectid={2000A6E6-6CC7-47D9-BE6A-BFB003A1AB
7F}&kid=362&mid=7007&sid=7008&page=2

Men hvor kan jeg ellers finde sådan en?

Jeg har prøvet at kigge lidt på edbpriser, men uden held.

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Rune Manscher

Dato : 25-06-03 10:38

"Thomas Rokamp" <nospam@crax.dk> wrote in message
> Hej!

> [...]

Nu spørger jeg nok dumt, men hvorfor ikke bare købe den i Metro ?

*Rune

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 25-06-03 11:16

"Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> A1AB

> Nu spørger jeg nok dumt, men hvorfor ikke bare købe den i Metro ?

Det er jo ikke alle der har metro kort...
Jeg tror jeg vil smutte ud og købe en, de ser da smarte ud...

Mvh
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 25-06-03 11:25

Tja... jeg har godt nok kort, men jeg ville se om ikke den var billigere
andetsteds.
Metro plejer at sælge deres PC produkter til overpris i forhold til hvad man
kan købe dem til andre steder...

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 25-06-03 11:48

> [...]
> andetsteds.
> Metro plejer at sælge deres PC produkter til overpris i forhold til hvad

Og de viser sig at være udsolgt i vores metro :(