lejrebål sange
Fra : Ole Holst

Dato : 25-06-03 08:25

jeg er igang med at lave en sangbog, som kan bruges rundt om lejrebålet med
en guitar. jeg har en liste med nummer der skal med.
- Hvilket sange syns' du skal med i en sådan sangbog ???

Ole Holst

Fra : th63@ofir.dk

Dato : 25-06-03 10:25

Ole Holst <holst-andersen@get2net.dk> skrev:
>jeg er igang med at lave en sangbog,
>som kan bruges rundt om lejrebålet

Mener du de store bål i byen Lejre lidt syd for Roskilde?

VH

Thomas

Fra : Morten Steen

Dato : 25-06-03 10:37

> jeg er igang med at lave en sangbog, som kan bruges rundt om lejrebålet
med
> en guitar. jeg har en liste med nummer der skal med.
> - Hvilket sange syns' du skal med i en sådan sangbog ???

Tom Dooley
Vi Har Lejrbål Her

De er jo oplagte.

Morten

Fra : Mads TJ

Dato : 25-06-03 10:48

få fat i hvilken som helst sangbog fra en hvilken som helst spejder...
dér skulle der gerne være et par hundrede stykker at vælge imellem...

Fra : Søren Møller Mogense~

Dato : 25-06-03 11:47

Hey....

Jeg vil mene at Joanna og Byens Hotel ville være perfekte til lejrbål.
Hvis nogen skulle være i tvivl, så er de begge med Kim Larsen, og fra pladen
'Værsgo'

Hilsen
Søren

Fra : Michael Schrøder

Dato : 25-06-03 20:03

Ole Holst <holst-andersen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:U5cKa.13$S15.8@news.get2net.dk...
> [...]
med
> en guitar. jeg har en liste med nummer der skal med.
> - Hvilket sange syns' du skal med i en sådan sangbog ???

Hvad med The Doors/Light my fire......

Michael

Fra : Kat

Dato : 25-06-03 21:08

"Ole Holst" <holst-andersen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
med
> en guitar. jeg har en liste med nummer der skal med.
> - Hvilket sange syns' du skal med i en sådan sangbog ???

John Lennon - "Yesterday"
The Beatles - "Let It Be"
Søren Kragh Jakobsen - "Kender Du Det?"

det er mine bud
Kat

Fra : Louise KL

Dato : 26-06-03 01:30

> [...]
med
> en guitar. jeg har en liste med nummer der skal med.
> - Hvilket sange syns' du skal med i en sådan sangbog ???

Hvis du vil lave en sangbog med lejrbålssange må du først lære at stave til
lejrbål

Tja, du kan jo prøve at slå op i en spejder sangbog som Mads foreslår og så
kan du jo selv vælge hvad du synes skal med.

Mvh. fra Louise

Fra : Thomas

Dato : 26-06-03 19:10

> [...]
>
> Tja, du kan jo prøve at slå op i en spejder sangbog som Mads foreslår og så
> kan du jo selv vælge hvad du synes skal med.

Du mener vist en spejdersangbog.

VH

Thomas