Lea & Perrins' Chilisauce
Fra : Stefan Garvig

Dato : 25-06-03 02:40

Ovennævnte firma laver den verdensberømte Worcestershire Sauce, men de laver
også en kanonstærk chilisauce, som man i sin tid kunne købe her i Danmark,
bl.a. i LIC.

Chilisaucen er i dag ikke til at opdrive - jeg kan i hvert fald ikke finde
den. Monstro, at der er nogen her i mad-gruppen, der kender til Lea &
Perrins' chilisauce? I så fald giv endelig lyd fra jer her i gruppen.

Venligst

Stefan Garvig
Rødovre

--
**********
For direct reply only:

Fra : Lars

Dato : 25-06-03 20:44

"Stefan Garvig" <sgdataGED@edb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den. Monstro, at der er nogen her i mad-gruppen, der kender til Lea &
> Perrins' chilisauce? I så fald giv endelig lyd fra jer her i gruppen.

De har lavet en Peppersauce som jeg har været fan af siden starten af
'90erne.
Det er ikke den du tænker på.
Den bruger man gerne i Carribiens Cajun kitchen og det er også der jeg har
købt den.

Den er i hvert fald ultra ekstremt mega superoptimægtigfantafænomenalistisk
stærk.

Hilsen
Lars

Fra : Stefan Garvig

Dato : 26-06-03 03:45

> [...]
> Det er ikke den du tænker på.
> Den bruger man gerne i Carribiens Cajun kitchen og det er også der jeg har

Det lyder mægtig spændende? Hvor køber du den Peppersauce? Adressen?

Venligste pepper-/chili-hilsner fra

Stefan Garvig

--
**********

Fra : Lars

Dato : 26-06-03 16:00

> superoptimægtigfantafænomenalistisk

> Det lyder mægtig spændende? Hvor køber du den Peppersauce? Adressen?

> [...]

Jamen som jeg skriver, så er adressen hvor jeg har købt den "Hot Pepper
Sauce" desværre et sted i Carribien.

Hilsen
Lars

Fra : Stefan Garvig

Dato : 27-06-03 09:35

> Jamen som jeg skriver, så er adressen hvor jeg har købt den "Hot Pepper
> Sauce" desværre et sted i Carribien.
>
> Hilsen
> Lars

Nårh, sådan at forstå. Jamen, så smutter jeg lige til Caribien og køber ind

Nej pjat, men hvis jeg møder vores Peppersauce her til lands, så giver jeg
dig lige et praj.

Venligst

Stefan
--

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 27-06-03 23:21

> [...]
> den. Monstro, at der er nogen her i mad-gruppen, der kender til Lea &
> Perrins' chilisauce? I så fald giv endelig lyd fra jer her i gruppen.

Jeg har set den i England, Milton Keynes. :)