fjern træklås
Fra : N I E L S

Dato : 25-06-03 02:29

Jeg har på en eller anden måde fået aktiveret 'træklås' på min Logitech MX
700 - mus, og nu kan jeg ikke finde ud af at fravælge denne funktion...
Det er til at blive vanvittig af!!!

(Det fungerer på den måde at hvis man holder venstre musetast nede et stykke
tid på f.ex. et rullepanel eller på et ikon, så låser man den fast, som hvis
man fastlåste den ved kontunerligt at holde tasten nede. Indtil man klikker
en gang. så den frigøres igen).

Har naturligvis kigget i egenskaber for mus og i 'Tweaking Toolbox XP', men
kan simpelt hen ikke finde frem til hvor det er. Har også prøvet at
afinstallere Logitech-driveren, uden resultat.

Nogle forslag?

N I E L S

Fra : WE

Dato : 25-06-03 09:20

Har du også kigget i brugervejledningen?

Fra : N I E L S

Dato : 25-06-03 09:57

"WE" <pophaar@d.y> skrev
> Har du også kigget i brugervejledningen?

Ja ven. Bruger vejledningen er super magnelfuld. Har også prøvet Ligitechs
website, hvor jeg heller ikke kunne finde noget. Har prøvet at søge på
træklås, scroll lock osv på google...

N I E L S

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-06-03 12:15

N I E L S (underlig@msn.dk) skrev følgende:
> [...]
> XP', men kan simpelt hen ikke finde frem til hvor det er. Har også
> prøvet at afinstallere Logitech-driveren, uden resultat.

Kig under Hjælp til handicappede i kontrolpanel.

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Johnny

Dato : 25-06-03 12:53

> [...]
> kan simpelt hen ikke finde frem til hvor det er. Har også prøvet at
> afinstallere Logitech-driveren, uden resultat.

Prøv at gå ind og omkonfigurer dine museknapper inde i kontrolpanelet under
mus.

Det er der du kan bestemme hvad den enkelte museknap skal kunne/gøre.

Johnny