Filmfremviser 32mm
Fra : Stumfilm Lover

Dato : 24-06-03 23:31

Hej
Jeg har en gammel tysk filmfremviser af mærket Optica.
Den er fra ca. 1915-1920. Er der nogen der ved hvor jeg kan sælge sårn en?
Den er i perfekt stand, og flere film medfølger.

Al hjælp vil blive påskønnet

Da FilmLover

Fra : ML-78

Dato : 25-06-03 00:18

> Hej
> Jeg har en gammel tysk filmfremviser af mærket Optica.
> Den er fra ca. 1915-1920. Er der nogen der ved hvor jeg kan sælge sårn en?
> Den er i perfekt stand, og flere film medfølger.

Jeg ved desværre ikke hvor du kan sælge den, men hvilke film følger med?

ML-78

Fra : Stumfilm Lover

Dato : 25-06-03 10:26

Hej ML-78

Jeg har en liste (og den originale kvittering...hehehe), men jeg skal
lige finde den frem.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 25-06-03 07:40

"Stumfilm Lover" <loh.sko@adr.dk> escribió en el mensaje
> [...]
sårn en?
> Den er i perfekt stand, og flere film medfølger.

Har du prøvet i dk.marked.privat.tv+video?
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jesper

Dato : 25-06-03 15:42

Stumfilm Lover <loh.sko@adr.dk> wrote:

> [...]
> Den er fra ca. 1915-1920. Er der nogen der ved hvor jeg kan sælge sårn en?
> Den er i perfekt stand, og flere film medfølger.

Det er da muligt at Filmhuset er interesseret!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Stumfilm Lover

Dato : 26-06-03 16:14

Tak for de gode råd