Dagligvare i Norge
Fra : Grønne

Dato : 24-06-03 21:33

Vi er en spejdergruppe der skal på sommerlejr i Norge.
Hvad er priserne på dagligvare i norge og hvad skal vi tage med hjemmefra?

Med venlig hilsen

Louise

Fra : Rasmus

Dato : 24-06-03 22:37

"Grønne" <anders@fjernspejderweb.dk> skrev i en meddelelse news:bdacg2$co4$1@sunsite.dk...
> Vi er en spejdergruppe der skal på sommerlejr i Norge.
> Hvad er priserne på dagligvare i norge og hvad skal vi tage med hjemmefra?

Prøv dk.fritid.spejder de ved det

Fra : Michael

Dato : 26-06-03 16:04

Hej Louise m.fl.

Vi har ikke konkrete priser, men hele prisniveauet ligger noget højere end
det danske.

Selv om det ikke giver svar på jeres spørgsmål, så kig alligevel ind på
dette link, der er en masse om Norge:
http://home9.inet.tele.dk/michulla/page10.html

God tur fra

Ulla og Michael

Fra : Kjetil Rå Hauge

Dato : 06-07-03 22:25

Nettbutikken <http://www.retthjem.no/> kan gi en ide om prisnivået. (Man
trenger et norsk postnummer for å se på priser - bruk gjerne mitt: 1359.)

Fra : jenny og søren

Dato : 29-06-03 13:56

Grønne <anders@fjernspejderweb.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bdacg2$co4$1@sunsite.dk...
> Vi er en spejdergruppe der skal på sommerlejr i Norge.
> Hvad er priserne på dagligvare i norge og hvad skal vi tage med hjemmefra?

Hej Louise

jeg har da lidt priser til jer

mælk 1 L ca 9.-kr, generalt er alle mælke produkter ca 50% dyrere end i
danmark
brød ca 18.-kr hvis ikke på bud
og husk at tage rugbrød med hjemme fra...

kød er dyrt (+50%)og sjældent i en ret god kvalitet

0g så er der selvføgelig grøntsager de er dyre især hvis de skal være
friske, køb dybfrost grønt.

og hvis spejder-lederne ska´ha en øl når ulve-ungerne er lagt i seng så tag
det med hjemmefra......der er sindsygt dyrt deroppe

men det er vist også det hele ellers er det jo et dejligt land.........

m.v.h

søren

Fra : Alex Linaa

Dato : 29-06-03 15:17

"Grønne" <anders@fjernspejderweb.dk> wrote in message
> Vi er en spejdergruppe der skal på sommerlejr i Norge.
> Hvad er priserne på dagligvare i norge

Høje!

> og hvad skal vi tage med hjemmefra?

Alt hvad I kan slæbe!

En undtagelse jeg kan komme i tanker om er cola, som faktisk er billigere
end i DK.

God tur
Alex

Fra : Sigbjørn Brun

Dato : 29-06-03 17:28

Helt riktig.

"Norsk" Coke er mange ganger bedre enn den utvannede danske colaen. Dessuten
kan en del sukkerholdige produkter være billigere enn i Danmark, samt ris.

Ta med så mye øl som speiderne over 18 har lov til å ta med seg, det vil si
2 liter pr. person. Nå husker jeg ikke hva øl koster i Dk, men jeg mener å
huske at vi betalte 95 kr for 30 Carlsberg sist sommer. Her koster en boks
med 0,5 liter ca kr. 25.

Velkommen til Norge, landet hvor vi kjøper halve agurker.

Sigb

Fra : 4711@pc.dk

Dato : 07-07-03 14:49

Alt er "hundedyrt" i Norge, de har ingen hæmninger hvad priser angår

Vi er der ofte, og vores familie i Norge, slæber stort alt med fra Danmark,
når de er her.

CocaCola var i hvertfald ikke billige da vi var i Lillehammer sidst,
bensinpriserne er meget skiftende.

god tur.
Mvh.
B.Pedersen