Hvad er det for en film ?
Fra : Mads Jensen

Dato : 24-06-03 20:13

Hej

For lang tid siden, nogle år, så jeg en trailer for en film, hvor
hovedpersonen blev sat i fængslet for et mord, som hun ikke havde begået, og
spurgte så sig selv, da hun kom ud af fængslet om hun kunne blive fængslet
igen for det samme mord.

Hvad hedder denne film ? og er den værd at se?

/mads
--
Mads Jensen
http://www.ddfr.dk Dansk Donaldist-Forening

Fra : Rasmus Toft Lauridse~

Dato : 24-06-03 20:19

Mads Jensen wrote:

> [...]
> igen for det samme mord.
>
> Hvad hedder denne film ? og er den værd at se?

Det lyder meget som den double jeopardy

http://us.imdb.com/Title?0150377

Rasmus
Aarhus

Fra : Mads Jensen

Dato : 24-06-03 20:20

hej NG

> Det lyder meget som den double jeopardy
jeps, tror også at det er den

/mads

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 24-06-03 20:20

Double Jeopardy eller på dansk Mord pr. Efterkrav
Med Tommy Lee Jones og Ashley Judd
http://us.imdb.com/Title?0150377

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-06-03 22:04

Hej!

Mads Jensen wrote:

> Hvad hedder denne film ? og er den værd at se?

Double Jeopardy som de andre har skrevet. Den sutter ganske jævnt, så styr
udenom den! :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner "