City of the living dead!
Fra : Kenneth Flatau

Dato : 24-06-03 19:39

Nogen der kan svare mig på hvorfor i slutningen af "City of the living dead"
af Lucio Fulci, at Mary og ham manden bliver så bange da den lille dreng
løber han imod dem?

Fra : Morten Steen

Dato : 25-06-03 10:15

> Nogen der kan svare mig på hvorfor i slutningen af "City of the living
dead"
> af Lucio Fulci, at Mary og ham manden bliver så bange da den lille dreng
> løber han imod dem?

He-he, det har faktisk en enkel forklaring. Jeg kan ikke huske hvor jeg har
læst det, men oprindeligt var slutningen vist nok lavet sådan at det viser
sig at drengen er en zombie. Men en tekniker spildte kaffe på negativerne af
slutningen, og i stedet for at lave noget om sagde Fulci bare "fuck det, vi
cutter bare her". Og dermed får man en rimelig uforståelig slutning.

Morten

Fra : Kenneth Flatau

Dato : 25-06-03 12:08

okay, det lyder underligt men mange tak!

Fra : Jeppe Møller

Dato : 29-06-03 13:13

> [...]
vi
> cutter bare her". Og dermed får man en rimelig uforståelig slutning.

WTF?
Well, dårlig lavet af fulcio.
Men hvis det er forklaringen så...
lousy slutning- vi (jeg skriver som om 'i' ved hvem 'vi' er) undrede os en
DEL da vi så den til Natfilm.
/JeppeM