Hvordan finder man ud af hvem der sender s~
Fra : Fjollefrans

Dato : 24-06-03 19:18

Fik en sms idag, men en besked om at min date&chat account løber ud om 14
dage, hvilket givetvis ikke er noget jeg kommer til at mærke, da jeg ikke
selv har tilmeldt mig en service af den slags.

Nogen forslag ?

Fra : Søren C

Dato : 24-06-03 19:59

"Fjollefrans" <detteerikkeminmailadresse@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Fik en sms idag, men en besked om at min date&chat account løber ud om 14
> dage, hvilket givetvis ikke er noget jeg kommer til at mærke, da jeg ikke
> selv har tilmeldt mig en service af den slags.

Fik den også idag...
Har heller aldrig meldt mig til den.
Gad vide om den eksistere og det er nogle der prøver at reklamere for den?

Venligst

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-06-03 20:34

> Nogen forslag ?

Mener 333 er det nummer TDC bruger ifbm. deres TTV-chat på TV2.
TDC har (haft) fuldstændig kludder i det.
Et par tøser fik lov at låne min telefon til at sende nogle enkelte beskeder
for år tilbage, og det havde jeg sådan set glemt alt om et halvt års tid
senere da der pludselig begyndte at dumpe beskeder ind. Det var alt fra
statusbeskeder til private beskeder fra en der glædede sig til jeg kom hjem
så vi kunne komme i bad sammen! :)
Og alt dette til trods for at jeg på det tidspunkt var kommet ud af kløerne
på TDC og havde skiftet over til Telmore.
Opkald til TDC's Kundeservice løste ikke problemet, jeg modtog fortsat en
besked eller to om ugen i en måneds tid indtil det fortog sig af sig selv.

-og ud fra jeres beretninger lyder det altså ikke til at de har fået meget
bedre styr på det nu...

--
Michael
MobiNEWS holder dig opdateret med seneste nyt fra mobilindustrien