Efterlysning af link
Fra : Stine Sørensen

Dato : 24-06-03 15:03

Hellowski,

For noget tid siden blev der herinde postet et link til en tysk
internetbutik - et sandt mekka udi dyreartikler. De leverede også i Danmark
og til rimelige priser.

Desværre har jeg mistet det bogmærkede link under en defragmentering af
harddisken. Nogen der kan hjælpe?

Stine

Fra : Kirsten

Dato : 24-06-03 15:21

"Stine Sørensen" <stine@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse

> For noget tid siden blev der herinde postet et link til en tysk
> internetbutik - et sandt mekka udi dyreartikler.

Mon ikke det er denne www.zooplus.de

Vh. Kirsten

Fra : Michael Nielsen

Dato : 24-06-03 18:04

Det er godt nok billigt i forhold til hvad jeg har set. Men skal man lægge
den danske moms til eller er det kun 10 %? Så vidt jeg kan se er fragten
heller ikke så dyr. Men jeg er nu heller ikke en ørn til tysk
MVH Linda

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 24-06-03 18:18

Michael Nielsen <michael.gn@adslhome.dk> wrote:
> Det er godt nok billigt i forhold til hvad jeg har set. Men skal man
> lægge den danske moms til eller er det kun 10 %? Så vidt jeg kan se
> er fragten heller ikke så dyr.

Hej Michael

Du skal ikke lægge noget til udover fragt på € 6,90. Fragtprisen er den
samme uanset hvor meget du bestiller. Første gang man bestiller får man
en velkomst rabat på € 5,-.

--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : Line Wolff

Dato : 24-06-03 18:21

In article <3ef883f6$0$24661$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
michael.gn@adslhome.dk says...
> [...]
> den danske moms til eller er det kun 10 %? Så vidt jeg kan se er fragten
> heller ikke så dyr. Men jeg er nu heller ikke en ørn til tysk

Der kommer ikke nogen ekstramoms oveni og ja, fragten er BILLIG! Jeg fik
for en måned siden sendt 10 poser kattegrus á 7.2 liter (så det var en
del). Det gav jeg 6,90 euro for i porto (cirka 50,-). Jeg havde det
nogle dage efter og det var meget billigere end at købe det samme grus i
Danmark (perlegrus). Jeg kan varmt anbefale dem.

mvh Line

Fra : TM

Dato : 24-06-03 18:26

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> den danske moms til eller er det kun 10 %? Så vidt jeg kan se er fragten
> heller ikke så dyr. Men jeg er nu heller ikke en ørn til tysk

Hej

Du skal ikke lægge noget til udover portoen, som er 6,90 Euro, ligemeget
hvor lidt/meget du køber for!

MVH

Tina

Fra : Michael Nielsen

Dato : 24-06-03 18:47

Hm. Min kæreste siger nemlig at man skal betale dansk moms når varene bliver
SENDT til Danmark. Jeg siger det ikke passer.

Fra : TM

Dato : 24-06-03 18:58

> Hm. Min kæreste siger nemlig at man skal betale dansk moms når varene
bliver
> SENDT til Danmark. Jeg siger det ikke passer.

Det passer ikke, det er KUN, hvis det er fra et ikke EU-land!

Så du kan roligt handle i Tyskland

MVH

Tina

Fra : maz

Dato : 24-06-03 19:09

"TM" < wrote in message >
> bliver
>
> Det passer ikke, det er KUN, hvis det er fra et ikke EU-land!
>
> Så du kan roligt handle i Tyskland
> Tina
Og så er jeg nødt til lige at korrigere. Hvis en udenlandsk EU-virksomhed
sælger/afsætter varer for mere end 280.000 DKK årligt i Danmark, så SKAL
virksomheden momsregistreres i DK. Og så SKAL der betales dansk MOMS. Det er
derfor, at man på amazon.co.uk betaler DANSK MOMS - de omsætter for mere end
280.000 DKK årligt til Danmark. SÅ når Zooplus når loftet, så begynder der
at ryge dansk moms på - det er bare et spørgsmål om tid. Reglerne findes på
www.toldogskat.dk Nyd den lave tyske moms så længe det varer

maria

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-06-03 09:56

Kirsten wrote:
> Mon ikke det er denne www.zooplus.de

heh, undskyld, men jeg kan ikke lade være med lige at vise hvad
Bisse synes er det bedste ved at handle hos zooplus.de :)

http://gallery.nathue.dk/2003-06-21_1/

Det er da papkasserne! :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Lene Heier

Dato : 25-06-03 12:29

On 25 Jun 2003 08:55:57 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>heh, undskyld, men jeg kan ikke lade være med lige at vise hvad
>Bisse synes er det bedste ved at handle hos zooplus.de :)

Nemlig lige præcis. Det er kasserne, der er det vigtigste....... :))
Det syntes vores salig Thilde også.

http://home2.inet.tele.dk/lene/thilde/

(Siderne er gamle og bliver ikke opdateret mere, men jeg kan ikke
nænne at fjerne Thildes side).

Lene Heier

Fra : Shokata

Dato : 24-06-03 23:59

Hej NG

Jeg har prøvet www.get2pet.dk og er udemærket tilfreds..

/Kent

Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-06-03 11:16

Når jeg prøver at komme på, skriver de dette:Die Zahlungsart für das
Lieferland ist nicht möglich.
Hvad betyder det?

Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-06-03 11:41

Har jeg fundet ud af. Sprog er ikke min stærke side, men jeg kan forstå at
man ikke kan få sendt en regning til Danmark. Fedt for mig der ikke har
Dankort.