Korat killing sælges!
Fra : Camilla Baird

Dato : 23-06-03 23:15

Da en af mine killingekøbere er sprunget fra pga nye regler for dyrehold i
boligkomplekset fra 1.7.03 (hvor uheldig kan man være! , søger en af
mine killinger stadig nyt hjem.
Han er en charmerende killing med stærk personlighed, som bliver solgt
kastreret, da han har en synlig halefejl. Han er 12 uger d.13.7. - han
bliver udstillet i Silkeborg sammen med resten af kuldet d.20.7. - og kan
derefter flytte til sit nye hjem.

Læs mere om livet med en Korat http://www.korat.dk/kittensdk.html

Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Jynis

Dato : 24-06-03 06:19

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Camilla Baird mail@korat.dk
> Primpraus Korater http://www.korat.dk
> Killing til salg! Se billeder (opdateret d.17.6.)

Hej Camilla
Jeg vil nu ikke købe din killing , jeg har igen 3 killinger der søger nye
hjem. En af mine aftagere er også sprunget fra.De har pludselig fået
killinger på udhusloftet. Sådan noget sker jo sommetider herude på landet.
Hvor i Silkeborg er der katteudstilling d.20- 7. ? Hvis jeg kan få tid kan
det da godt være at jeg slår et smut omkring og kikker på vidunderne.
Mvh .
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Dan Mortensen

Dato : 24-06-03 08:33

Hej Jytte
Jeg kan se i din besked til Camilla at du har stadig søde killinger til
salg. Jeg har været inde og kigge billeder og de er dejlige.
Jeg skriver fordi at jeg vil fortælle at hvis du har lyst kan du få en
annonce gratis ind på den dyreside jeg har lavet til dyr der ligger på
www.sollok.dk/buller
Det er naturligvis ingen tvang, men blot et tilbud
hvis du har lyst til det kan du sende en mail til mig med en vedhæftet
annonce samt evt et billede af de killinger der mangler et godt hjem
Du kan sende det til dyr@sollok.dk

Hilsen Marianne
p.s. vi er stadig meget glade for det bur til vores kanin som du hjalp os
med at finde

p.s. til Camilla tilbudet glæder naturligvis også for dig hvis du vil have
en annonce til din dejlige killing der mangler nyt hjem

Fra : Camilla Baird

Dato : 24-06-03 10:02

> p.s. til Camilla tilbudet glæder naturligvis også for dig hvis du vil have
> en annonce til din dejlige killing der mangler nyt hjem

Mange tak! Men gælder jeres side nu også for killinger med stamtavle, der
bliver solgt kastrerede til kr.3000 (+ kastration)? Det var mit indtryk på
siden (ja, jeg har snuset lidt!), at den gjaldt hjemløse killinger - men det
kan jeg have misforstået...
Mvh Camilla
--
http://makeashorterlink.com/?K15D52605

Fra : Dan Mortensen

Dato : 24-06-03 15:05

Hej Camilla
Min side gælder også killinger med stamtavle, når du nu har kigget lidt på
siden har du vel set at der er 3 norske skovkatte til salg derinde og de har
stamtavle, så hvis du har lyst kan du sagtens få en annonce og et lille
billede ganske gratis på min side. Bare skrive en mail til mig på
marianne@sollok.dk hvor i du skriver det du vil have på annoncen samt evt et
lille billede så ligger jeg det på med det samme jeg får mailen fra dig.
Hvis du samtidig har et banner hvis du selv har hjemmeside så vil jeg gerne
linke til dig.
min annonce side gælder alle dyr selv om de har stamtavle eller ej.

Hilsen Marianne

Fra : Camilla Baird

Dato : 24-06-03 09:59

On 24/06/03 7:18, in article 3ef7da8f$0$5154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Jynis" <jynisFJERN@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Hvor i Silkeborg er der katteudstilling d.20- 7. ? Hvis jeg kan få tid kan
> det da godt være at jeg slår et smut omkring og kikker på vidunderne.

Udstillingen i Silkeborg er:
Ny Kjærsgaard, Plantagevej 11, 8600 Silkeborg

Racerne er delt op, da hallen ikke er særligt stor:
Lørdag d. 19/07-2003: Semilanghår, Siam/Orientaler
Søndag d. 20/07-2003: Langhår, korthår, huskatte

Mvh Camilla

Fra : Freedom

Dato : 24-06-03 13:31

Jeg undre mig over at der for første gang ikke er nogle som brokker sig over
en salgsannonce her i denne gruppe! Er der forskel på folk eller hvad?

Iben

Fra : Trine A.

Dato : 24-06-03 13:53

"Freedom" <whoknows@onca.dk> wrote in message
> Jeg undre mig over at der for første gang ikke er nogle som brokker sig
over
> en salgsannonce her i denne gruppe! Er der forskel på folk eller hvad?
>
> Iben

Hhmm skulle du ikke lige tjekke hvilken grupper du er i, inden du kommer med
sure opstød??

Mvh
Trine

Fra : Freedom

Dato : 24-06-03 14:18

"> Hhmm skulle du ikke lige tjekke hvilken grupper du er i, inden du kommer
> [...]

Jo, mon ikke også dui skulle???? Jeg er i dk.fritid.dyr.kat!!!!

Iben;)

Fra : Trine A.

Dato : 25-06-03 09:02

--
Hilsen
Trine

> [...]
kommer
> med

> Jo, mon ikke også dui skulle???? Jeg er i dk.fritid.dyr.kat!!!!

UPS, sorry Iben *ss* Næste gang skal jeg nok lige kigge en ekstra gang inden
jeg irettesætter *gg*

Mange venlige hilsener
Trine

Fra : Kate

Dato : 24-06-03 19:28

"Trine A." <trinealsing@yahoo.dk> wrote in

> Hhmm skulle du ikke lige tjekke hvilken grupper du er i, inden du
> kommer med sure opstød??

Annoncen er også postet i dfd.kat

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Signe

Dato : 24-06-03 14:05

Hejsa...

Ja det må der jo åbenbart være....
for der er da et par stykker der beklagede sig over Manx
killingerne...

Men sådan skal det jo nok bare være...lige et surt opstød herfra.

/Signe
On Tue, 24 Jun 2003 14:31:03 +0200, "Freedom" <whoknows@onca.dk>
wrote:

>Jeg undre mig over at der for første gang ikke er nogle som brokker sig over
>en salgsannonce her i denne gruppe! Er der forskel på folk eller hvad?
>
>Iben

Salgsannoce

Fra : Andreas Holt

Dato : 24-06-03 14:20

In news:3ef84485$0$76054$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, Freedom wrote:
> Jeg undre mig over at der for første gang ikke er nogle som brokker
> sig over en salgsannonce her i denne gruppe! Er der forskel på folk
> eller hvad?

Well, du har ret. Denne post hører ikke hjemme i dk.fritid.dyr.kat, men hvad
du måske har overset(?) er, at denne post er X-postet til både
dk.marked.privat.dyr og dk.fritid.dyr.kat. Det gør det nu ikke bedre, men
jeg gad ikke lige himle op om dette, da det ser ud til at være en accepteret
del af gruppen, selvom det er stik imod hvad fundatsen siger.

Andreas Holt / Tigereye

Fra : Freedom

Dato : 24-06-03 14:29

"Andreas Holt" <andreas.holtSLETDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
accepteret
> del af gruppen, selvom det er stik imod hvad fundatsen siger.

Hej Andreas, ja det overs jeg først fordi den ikke er i min fritid;) Nå men
pyt, syntes blot det var sjovt at denne blev accepteret hvorimod andre ikke
bliver;)) Men som Signe siger, sådan er der så meget;)

Iben

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 24-06-03 18:26

> [...]
> Nå men pyt, syntes blot det var sjovt at denne blev accepteret
> hvorimod andre ikke bliver;)) Men som Signe siger, sådan er der så

Jeg er enig, idet killingerne i de sidste to annoncer absolut _ikke_ er
nødstedte.
Det er vidst ved at være på tide at få ryddet lidt op i gruppen, og være
lidt mere hård overfor dem der ikke forstår reglerne. Eller hvad?

--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : Kate

Dato : 24-06-03 19:31

Hej Camilla

Jeg har generelt ikke brokket mig over annoncer i katte-gruppen selvom
jeg faktisk synes det er forkert, så du må hellere lade være med at
annoncere her.

Bemærk, jeg har fjernet X-postningen da du selvfølgelig skal annoncere
alt det du vil i markedgruppen.