Kan man sætte sin jukebox til anlægget?
Fra : Ukendt

Dato : 24-06-03 09:01

Hejsa NG

Kan man sætte sin NOMAD Jukebox 2 til sit stereo anlæg, så man kan høre
musik over der?

Mvh.
Tina

Fra : WE

Dato : 24-06-03 09:07

Ja da.

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-03 09:24

Hvordan?

Bare sætte et out stik der hvor hovedtelefonerne sidder?

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-03 11:00

Jeg har nu prøvet at sætte den til mit anlæg, det virker også og det hele.
Men jeg syntes ikke kvaliteten er så god igen?

Er der noget jeg har glemt til at få kvaliteten bedre eller?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-06-03 12:04

"tinaw" <nospam> wrote in message
> Jeg har nu prøvet at sætte den til mit anlæg, det virker også og det hele.
> Men jeg syntes ikke kvaliteten er så god igen?
>
> Er der noget jeg har glemt til at få kvaliteten bedre eller?

Hvis der ikke er en line-out, men kun en hovedtelefonudgang.. Skal du huske
at sætte volume, så den ikke overstyre din forstærker, samt jukebox´en
selv...

Fra : WE

Dato : 24-06-03 13:40

....Og da det store anlæg givetvis er bedre end jukeboxen, kan du i det store
anlæg høre de "mislyde", du ikke kan høre direkte fra jukeboxen.

Jeg bruger selv en Archos Jukebox. Jeg gemmer mine MP3-filer i
256Kbit/s-kvalitet. Det lyder forrygende godt - også i store højttalere.

v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-03 14:57

Hvis man nu har en mp3 fil som er konvateret til 192Kbits, kan man så bare
konvatere den igen og vælge 256 Kbits kvalitet?

Fra : Jesper Cederberg

Dato : 24-06-03 22:53

"tinaw" <nospam> wrote in

> Hvis man nu har en mp3 fil som er konvateret til 192Kbits, kan man så
> bare konvatere den igen og vælge 256 Kbits kvalitet?
Nej, du skal bruge original filen/cd´en for at konvertere til anden bitrate
(dvs. teknisk set kan du godt konvertere fra 192 kbit/s til 256 kbit/s, men
kvaliteten vil blive dårligere end de 192 kbit/s)
Bortset fra det, så vil en ordentligt komprimeret 192 kbit/s også lyde
ganske godt. Hvis det ligefremt lyder dårligt er der noget andet galt.

mvh
Jesper