Andet multimedie
bentjuul 3670
Liste med Papir formater A1,2,3,4,5 osv.
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 24-06-03 09:48

Hej

Jeg leder efter en liste/tabel med alle de normale papir format størrelser
eks. A4 = 210mm x 297
A1 = ?
B2 = ?
osv.

Sådan en må da findes et sted

Af en eller ander grund, så er A4 & A3 de eneste formater
jeg kan vælge i InDesign 2.0 & Illustrator 10 "New Documents"
selvom jeg har valg HP Designjet 500 A1 printer som standart,

Mvh Jan Rasmussen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-06-03 10:01

Tue, 24 Jun 2003 10:47:30 +0200, skrev Jan Rasmussen:

>Jeg leder efter en liste/tabel med alle de normale papir format størrelser
> [...]

Lidt Google-gymnastik og vupti:
http://home.snafu.de/geya/formate.htm

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 24-06-03 10:12

"Kurt Hansen" <kurtFJERNDETTE@towle.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt Google-gymnastik og vupti:
> http://home.snafu.de/geya/formate.htm

Tak ! ,
min google gymnastik endte i parpir,nips,klips.

Mvh Jan Rasmussen