Domssamling
Fra : Dunk

Dato : 19-06-03 16:07

Hvor er der (gratis) netadgang til domsafgørelser foretaget i danske retter.

--

Venlig hilsen
Dunk

Fra : Henning Makholm

Dato : 19-06-03 16:12

Scripsit "Dunk" <091255slet@iname.com>

> Hvor er der (gratis) netadgang til domsafgørelser foretaget i danske retter.

Det er der ikke.

--
Henning Makholm "Panic. Alarm. Incredulity.
*Thing* has not enough legs. Topple walk.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 19-06-03 16:20

"Dunk" <091255slet@iname.com> skrev:

> Hvor er der (gratis) netadgang til domsafgørelser foretaget i
> danske retter.

Der er lidt på http://www.jur.ku.dk/arbejdsret/afgoerelsessamling.htm
og du kan finde mere på Google. Der er vist også på enkelte områder.

Du kan også arbejde lidt videre ud fra
http://www.bf.dk/grupper/reference/Referencen/ref9904/Page1.htm

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 20-06-03 17:01

Dunk wrote:

> Hvor er der (gratis) netadgang til domsafgørelser foretaget i danske retter.

http://www.domstol.dk

men kun udvalgte som summis, og kun fra den seneste måned, svjh.

Der var tidligere noget fra højesteret, men den kan jeg ikke finde pt.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.