Kan ikke finde
Fra : pusmand

Dato : 19-06-03 14:41

en side på nettet, hvor man kan downloade cd-covers. HAR brugt
cd.covers.com, men den kan jeg ikke finde ud af mere. Er der nogen, der kan
hjælpe mig med link til en anden side.

PS Håber, det er den rette gruppe, jeg spørger i.

Mvh.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 19-06-03 16:02

http://covertarget.com
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 19-06-03 16:07

"pusmand" <pusmand@ofir.dk> wrote in
news:y3jIa.224$tk2.129@news.get2net.dk in dk.kultur.musik:

> [...]
> kan hjælpe mig med link til en anden side.
>
> PS Håber, det er den rette gruppe, jeg spørger i.

prøv http://www.cdcovers.cc/

/Søren Hjelholt

Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 19-06-03 16:08

> [...]
kan
> hjælpe mig med link til en anden side.
>
> PS Håber, det er den rette gruppe, jeg spørger i.

Om det er den rette gruppe, kan jeg ikke svare dig på, men jeg kan hjællpe
dig med cover-sider...

http://www.freestuffplaza.com/covers.htm

Google is your friend

Det er en liste over en masse steder hvor du kan hente/finde covers!

Håber det kan bruges...

Vh.
Daniel Jørgensen
http://dollersfoto.1go.dk

Fra : Rouathermique

Dato : 19-06-03 19:28

> [...]
kan
> hjælpe mig med link til en anden side.
>
> PS Håber, det er den rette gruppe, jeg spørger i.

Brug www.mega-search.net
Den søger på mange forskellige cover-sider.