Netexpress 256 hastighed ??
Fra : Spunk99

Dato : 30-03-01 22:55

ved du om det normalt at den under "Tilsluttet til Netexpress Log on"
(der hvor man kan se hvor længe man har været på og hvor meget man har
lavet) om den kun skal skirve 127624 når man har 256kb ?

Fra : John Hinge

Dato : 30-03-01 23:24

Spunk99 wrote:

> ved du om det normalt at den under "Tilsluttet til Netexpress Log on"
> (der hvor man kan se hvor længe man har været på og hvor meget man har
> lavet) om den kun skal skirve 127624 når man har 256kb ?

Hvis du har en NetExpress 256/128 så skriver den det tal du nævner.
Det der står der er din upstream hastighed.
Det forvirrer mange, som er vant til modemsystemer hvor den angiver
tilslutningshastigheden (eller porthastigheden når windows bliver sær ;)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Love hurts baby..." Spike, Buffy tVs

Fra : Spunk99

Dato : 31-03-01 15:14

On Fri, 30 Mar 2001 23:54:42 +0200, Spunk99 <spunk99@bigfoot.com>
wrote:

>ved du om det normalt at den under "Tilsluttet til Netexpress Log on"
>(der hvor man kan se hvor længe man har været på og hvor meget man har
>lavet) om den kun skal skirve 127624 når man har 256kb ?

ok, tak for hjælpen. jeg havde faktisk troet jeg havde 256 begge veje
--

http://spunk99.myecom.net