Info om pro@ccess.
Fra : Preben

Dato : 30-03-01 22:34

Hej

Lidt information til de der ikke ved, at pro@ccess siden er flyttet.
Adressen er :
http://www.zillion.dk
Indholdet er taget direkte fra TDK/TDC, så derfor der ikke meget nyt.
Prislister findes ikke her endnu :(
Jeg søgte siden for at finde en mailadresse på erhvervssupport, men hos DK's
største Inet-udbyder kan der kun bruges snail-mail!! Dette siger lidt om
kundeservice-niveauet.

Med venlig hilsen
Preben Graversen
www.lundgaarden.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-03-01 22:55

"Preben" <preben@lundgaarden.dk> skrev :

>Jeg søgte siden for at finde en mailadresse på erhvervssupport, men hos DK's
>største Inet-udbyder kan der kun bruges snail-mail!! Dette siger lidt om
>kundeservice-niveauet.

Næhh - det siger måske mere om burgerne - der kan ringes på 4 x 80 og
fåes et rigtigt menneske i røret - hvad vil du mer´ ?
--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : Preben

Dato : 31-03-01 08:34

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

DK's

> Næhh - det siger måske mere om burgerne - der kan ringes på 4 x 80 og
> fåes et rigtigt menneske i røret - hvad vil du mer´ ?

Nu er pigerne på 4 x 80 meget søde, men de har ikke en pind forstand på
f.eks. STAC-komprimering.
Mit ønske er en mailadresse, hvortil jeg kan skrive om tekniske problemer.
Dette er da en meget bedre løsning for både kunden og TDC. Kunden kan
forklare sit problem enkelt 1 gang. Telefonisk skal kunden sikkert igennem 7
instancer hos TDC, inden den rette person til at svare er fundet.

Med venlig hilsen
Preben Graversen
www.lundgaarden.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-03-01 22:48

"Preben" <preben@lundgaarden.dk> skrev :

>Nu er pigerne på 4 x 80 meget søde, men de har ikke en pind forstand på
>f.eks. STAC-komprimering.

Nej - men de ved hvem de kan stille dig om til - virker hver gang for
mig

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : John Hinge

Dato : 30-03-01 23:22

Preben wrote:

> [...]
> største Inet-udbyder kan der kun bruges snail-mail!! Dette siger lidt om

Uha ja slemme slemme..

Prøv engang at hoppe ind på :
<link: http://www.zillion.dk/service/kontakt.html >
Ved Erhvervssupport trykker du engang på Elektronisk Kontakt.
hov.. hvad er det ?
Er det ikke en formular du kan udfylde og indsende til ES ?
Det tror jeg nu nok det er.

Tak for din venlige opmærksomhed.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Love hurts baby..." Spike, Buffy tVs

Fra : Allan Olesen

Dato : 31-03-01 06:36

John Hinge <shayera_gimmenospam_@cutey.com> wrote:

>Er det ikke en formular du kan udfylde og indsende til ES ?
>Det tror jeg nu nok det er.

Kalder du det mail?

(Ok. Det er måske et niveau over snail-mail.)

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 31-03-01 09:43

On 31 mar 2001 Allan Olesen uttered some barely human sounds which I was
able to translate into <9a3qcb$jko$1@news.inet.tele.dk>:

>Kalder du det mail?

Formularen sikrer, at de nødvendige oplysninger for at kunne yde god
support er tilstede. Jeg vil tro, at der i 90% af tilfældene ville være
utilstrækkelige oplysningeri kundens første mail, hvis der bare stod en
email-adresse

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Tyrael: "Not your fault. Tell me, Marius. How was it not your fault?"

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 31-03-01 12:37

spam_me_senseless@mail.dk (Lars Kyndi Laursen) wrote:

> [...]
>support er tilstede. Jeg vil tro, at der i 90% af tilfældene ville være
>utilstrækkelige oplysningeri kundens første mail, hvis der bare stod en

Det er forståeligt nok, men det er dødirriterende ved sådan nogle
formularer at man ikke får et eksemplar i sit e-post-arkiv. I det
mindste bør sådan nogle formularer tilbyde at sende en CC til én selv.
Det gør de desværre sjældent (og lad mig straks tilstå at jeg ikke har
tjekket om TDC's gør).

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Allan Olesen

Dato : 01-04-01 10:08

> [...]

>support er tilstede. Jeg vil tro, at der i 90% af tilfældene ville være
>utilstrækkelige oplysningeri kundens første mail, hvis der bare stod en

Det er jo meget godt, men:
Kalder du det mail?

Set fra kundens side er det en pestilens, fordi man bagefter ikke har
kopi af det, man har sendt.

Fra : Niels Callesøe

Dato : 01-04-01 22:08

Allan Olesen wrote in <9a6r61$8cp$2@news.inet.tele.dk>:

>Set fra kundens side er det en pestilens, fordi man bagefter ikke har
>kopi af det, man har sendt.

Når du får svar, vil der (stort set) altid være en fuld citation af din
sendte besked, så du har mulighed for at friske hukommelsen op. :)

--
Niels Callesøe - nørd light
Disclaimer: